25 нових замовлень та півмільйона переглядів на YouTube. Який вихлоп дають світові IT-івенти для українських стартапів

  • 4 февраля, 09:00
  • 3764
  • 0

Пройшов місяць із наймасштабнішої виставки технологій International CES, що проходила з 5 по 7 січня у Лас-Вегасі. Компанії з усього світу представляли інноваційні продукти на широку аудиторію. Серед них виявилось і 8 українських стартапів, які завдяки підтримці USF та WNISEF взяли участь у виставці. Український фонд стартапів зібрав фідбек та дізнався, який вихлоп для проектів був після CES 2022.

CEO стартапу Qudi Mask Михайло Чумаченко почав розвивати своє дітище у 14 років. Це світлодіодні маски, які передають на екран різні емоції та смайли (любов, посмішку, шок, розгубленість, агресію), а також повторюють рухи губ під час розмови. За чотири роки Михайло удосконалив першу версію маски з 30 до 200 інтелектуальних світлодіодних пікселів, виступав на конференції Amazon в Україні, представляв свій винахід на Web Summit у Лісабоні, а після CES почав активно продавати свій продукт.

Ділячись враженнями з поїздки, стартапер зазначає: «У Лас-Вегасі ми отримали публікацію на сторінці головного журналу про сучасну вуличну чоловічу моду HypeBeast, від якої за день прийшло 25 замовлень, що є рекордом для нашої компанії. Ми зібрали велику кількість контактів потенційних реселерів, постачальників та навіть одного дуже зацікавленого у співпраці промоутера». 

На CES 2022 у Лас-Вегасі Михайло, як і решта 7 українських стартаперів, потрапив завдяки перемозі на пітчингу Українського фонду стартапів, який компенсував витрати на переліт, проживання та стенд на виставці.

COO & Co-founder Анна Белеванцева на CES домовилася про публікації на TechCrunch та Mashable [авторитетні інтернет-видання про технології, стартапи, інновації]. Команда познайомилася з 4-ма потенційними інвесторами, а також із можливими партнерами в інженерній та бізнес-сфері. Esper Bionics — hardware-стартап, який спеціалізується на IoT-пристроях у сфері протезування. У Лас-Вегасі продемонстрували біонічну роборуку з інтуїтивним контролем.

«Окрім публікацій та нетворкінгу, ми отримали фідбек щодо продукту. Зрозуміли, що ринку цікаво те, що ми робимо, і визначили напрямки, у яких слід розвиватися», — ділиться Анна.

Фаундер та СЕО Manna Олег Дрижак знайшов нових постачальників компонентів та дистриб'юторів для розвитку стартапу, а також познайомився з кількома інвесторами та потенційними стратегічними партнерами. Олег зазначив, що зараз плануються переговори щодо подальших спільних дій. Його стартап розробляє платформу для створення унікального AR/VR-контенту з аватарами. Сервіс допомагає зануритися у світ комп'ютерної графіки в режимі реального часу та призначений для контент-мейкерів, аніматорів, геймерів, артистів та користувачів соцмедіа. Фактично Manna дозволить кожному створювати 3D-контент, прямо як у «Матриці» та «Аватарі».

CEO та CTO проєкту Unlink VR Євген Котюх та Данило Третьяков розповіли, що буквально «заскочили у останній вагон», щоб взяти участь у виставці. Стартап спеціалізується на VR-шоломах із лазерними променями замість проводів. За підсумками CES команда отримала понад 100 контактів, серед яких відомі блогери зі сфери та можливі майбутні партнери. За кілька днів на їхню розсилку про можливість попереднього замовлення продукту підписалося 800 осіб. Популярний YouTube-блогер ThrillSeeker, який спеціалізується на темі VR, зняв про стартап відео, яке вже набрало близько 500 тисяч переглядів. До того ж про Unlink VR активно стали писати у ЗМІ, а у стартаперів додалося зустрічей та мітингів щодо розвитку та інвестування у проект.

Поїздка на CES — не єдина можливість, яку надає USF для українських стартапів. У 2022 році фонд запланував ціле турне світом на найзначніші технологічні виставки та конференції, серед яких EXPO 2020 у Дубаї, глобальна конференція Startup Grind Global 2022 у Кремнієвій долині та міжнародна конференція в США South by Southwest (SXSW).


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий