Asus вмер для мене

  • 26 августа, 12:13
  • 2903
  • 0

Всім добрий день. Для мене вечір суботи 27 липня вийшов не дуже добрим — вмер мій ноутбук Asus куплений 5 місяців тому. Все б нічого, якби я грав на ньому, їздив у відрядження чи бив об стіну. Однак, ні. Він стояв на одному місці, мати дивилася інтернет та ноут працював по 2-3 год на добу. А тепер…. проклинаю себе за вибір. Ну що ж, поїхали вивчати та думати, що робити далі. 

Якщо бачитимете захований під спойлер текст — це погані слова 🙂 Ще я хотів добрий огляд написати на ноутбук. Ех, мрії не збуваються. 

Коротка історія

Купувався ноутбук на заміну стаціонарному ПК. Все ж таки, в ноутбуці є батарея, така собі невеличка підготовка до можливих вимикань світла (січень-лютий 2024 р.). Для нормальної роботи ПК/ноутбука потрібні звичайні 16 ГБ ОЗУ та 512 ГБ SSD вистачає з головою. Але не хотілося купувати зовнішній монітор, тому шукали модель від 16 дюймів. 

Походивши по магазинах типу Розетки, Моуо, Фокстрот ми зустріли цей ноутбук з 4К OLED екраном. Після цього екрану, не хотілося навіть дивитися на інші ноутбуки (окрім Apple та IPS зі значно дорожчих моделей). Коротше, «кохання» з першого погляду. Через кілька днів купили, поставили Windows 11 та почали користуватися. 

Спосіб користування ноутбуком:

  1. Увімкнути
  2. Подивитися новини, OLX, YouTube протягом 2-3 год. Раз у 2 місяці надрукувати чорно-білий текст чи зображення для малювання дошкільнятам
  3. Вимкнути

Як ви бачите, будь-який компʼютер (навіть 10+ літньої давнини) виконає ці елементарні завдання. Особливо, коли ноутбук/ПК стоїть на одному місці та нікуди не рухається. Але щось сталося не так і за день до маминого ДР цей Asus вмер. Я в шоці, треба ж було так підгадати момент ;(

Початок детективної історії

Натискаємо кнопку Power, починає горіти клавіатура і…. зображення немає. Приблизно через 2 хв вмикається вентилятор на всю потужність. І все, результату немає. 

Перше, що було перевірено — може розрядився? Але ні, зарядка вставлена вже понад 20 хв. Друге – «коханий» монітор здох? Під’єднав до телевізора — зображення немає. Не воно, значить “бурити” треба в іншому місці.

Почав гуглити й дійсно, така проблема існує в Asus (навіть на дорогих ROG): клавіатура горить, а ноутбук неживий. Наводжу список можливих рішень з форумів:

  1. 10-40 сек тримати кнопку Power – спробував, не допомогло;
  2. F2+ Power – ні;
  3. Вийняти конектор батареї;
  4. Вийняти ОЗУ — Запустити ноут з розпаяною ОЗУ — Вимкнути — Вставити ОЗУ назад;
  5. Вийняти батарейку Біосу. 

Як вже кмітливі/досвідчені могли зрозуміти по відео, в Біос зайти неможливо, бо зависає якась з базових перевірок внутрішніх запчастин ноутбука. Зазвичай, варіанти №3-5 повинні допомогти вирішити базову частину цих проблем. Однак є 1 невеличка проблемка — ноутбук потрібно розбирати. А тут зʼявляється проблема більш серйозного плану — втрата гарантії. Ноутбук новий, подорожував лише від магазину додому в день купівлі, максимум рухався на кілька сантиметрів по столу, за ним навіть не їли чи пили. А це падло здохло. Тому треба розбиратися у своїх правах та їхати в сервісний центр. 

В гіршому випадку – вмер процесор AMD. А це вже буде повний аут.

Головний біль, Welcome

Я зрозумів, що потрібно буде якось повертати кошти. З однієї сторони, я розумію, що це не вина магазину, що товар неякісний. Винні бракороби Asus, що створюють такий товар. До речі, я це не згадував і майже забув — при купівлі мені відкрили і я взяв саме ДРУГИЙ ноутбук. Чому? На першому були 3 відбиті крапки в кілька міліметрів кожна на пластику корпусу. Казали, що це бруд, але не змогли «відмити». Тому його відклали та дали інший. 

Моуо лише винні у тому, що мій Відгук на 1 зірку не опублікували і не дали 300 грн бонусів, хоча я не вказував мобільний у відгуку 😉

Згадавши це відео я спочатку подумав написати в центр підтримки Asus. Якраз перевірю, що і як. Але коли я вже оформлював заявку, зʼявилися ці обовʼязкові (!!!) поля для заповнення. Нащо Asus знати мою точну адресу? Тому і не заповнив.

Вже на наступний день я зрозумів, що це МОЖЛИВО для відправлень браку по пошті. Але мене це не стосується – я можу приїхати до них самостійно.

Далі я почав лазити по сайту і знайшов кнопку перевірки гарантійного строку. І тут ШОК: ноутбук зроблений 24.08.2023 та закінчення гарантійного строку – 24.08.2024 (за місяць до смерті). Тобто, офіційна гарантія Asus International діє з дати виготовлення!!!

У кого Apple може загуглити офіційний сайт і перевірити свій пристрій по серійному номеру. Там відлік йде з дати Активації пристрою (вважай, коли людина купила пристрій).

Хтось скаже, що в примітці написано про купівлю пристрою. Але чому тоді Asus не оновила його після активації пристрою у Windows? Купу програм Asus у фон вона встановила. Виходить, що Asus гірше Apple навіть у «догляді» за документами. Чи можуть просто кинути на гарантію після цього числа зі словами: «А ми не приймаємо ваш чек про покупку товару. Челядь, йди куди подалі».

Настав час походу в сервіс

На сайті Asus щодо технічної підтримки видно 2 сервісних центри: ERC та Крок ТТС. На жаль, не пощастило сервісу ERC і я приїхав до них 🙂 Зустрів я там ще одного бідолагу з вже повністю мертвим Vivobook Pro 2 річної давнини (гарантії звісно немає). Перший раз йому допомогло вийняття конектора батареї (пункт №3 вище), але вдруге цей трюк не спрацював. І якщо мені зобов’язані по закону повернути пристрій через 14 днів, то для негарантійних випадків — до нескінченності.

Хотів сфотографувати квитанцію, але там ще більше замальовувати 🙂 І ще помітив 1 момент: написано “F1TB”, однак у мене версія на 512 ГБ. Тобто за QR-кодом у моїй моделі 1ТБ? WTF

Подивимось, чим це закінчиться вже коли повернуть ноутбук. Чи скажуть, що запчастин для ремонту немає, випишуть відповідний папір про істотний недолік та неможливість ремонту протягом 14 днів, спробую в Moyo повернути кошти (30 тис. на дорозі не лежать) та забути цю історію як страшний сон (увімкни губозакатувальну машинку).

Які висновки можна зробити? Asus більше НЕ КУПЛЯТИ й, не дай Бог, РЕКЛАМУВАТИ. Людям не купувати будь-які ноутбуки серії Vivobook – це дешеве ненадійне лайно за непогані гроші. І як показав Гугл – ROG не кращі. А їх ще військові купують…

Про досвід щодо гарантійних і не тільки випадків, походів до сервісу можете написати в коментарях.

P.S. Слова на постері з Хлопців. А тут ще реклама Zenbook DUO почала показуватися — ПІШЛИ КУДИ ПОДАЛІ ЗІ СВОЇМ ******.

Завершення історії ви можете знайти ось тут: Про ноутбук Asus. Частина 2: сервіс, огляд, тести та відповідь коментаторам.


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

IT Новости

Смотреть все