Ініціатива Global Alliance for Responsible Media припиняє свою роботу після того, як придбана Ілоном Маском платформа X звинуватила її в організації бойкоту рекламодавців та подала антимонопольний позов.
Рекламна торгова група The World Federation of Advertisters (WFA) оголосила, що ухвалила рішення припинити діяльність своєї ініціативи Global Alliance for Responsible Media.
«GARM — це невелика неприбуткова ініціатива, і нещодавні звинувачення, які, на жаль, неправильно тлумачать її цілі та діяльність, відволікають увагу та значно виснажують її ресурси та фінанси. Тому GARM ухвалює важке рішення припинити свою діяльність», — йдеться у повідомленні.
GARM є некомерційною організацією з обмеженими ресурсами та лише двома штатними співробітниками. Вона була заснована у 2019 році після низки резонансних випадків, коли реклама брендів з'являлася поряд із незаконним чи шкідливим контентом, таким як пропаганда тероризму чи дитячої порнографії, що, за словами представників організації, створювало проблеми як для споживачів, так і для репутації брендів.
«З моменту свого запуску GARM підвищила прозорість розміщення реклами у цифрових соціальних мережах, надаючи добровільні та проконкурентні інструменти для рекламної індустрії. Ці інструменти надають інформацію, яка допомагала рекламодавцям уникнути ненавмисної підтримки шкідливого та незаконного контенту, та зменшила частку такої реклами з 6,1% у 2020 році до 1,7% у 2023 році. Інструментарій GARM … гарантував, що рекламні засоби не будуть ненавмисно спрямовані на підтримку незаконного чи шкідливого контенту, який шкодить брендам», – зазначають у WFA.
Business Insider повідомляє, що незважаючи на припинення діяльності, GARM готується до антимонопольної справи. Організація вже найняла адвоката на розгляд юридичних запитів від голови юридичного комітету Палати представників Конгресу США. Комітет розслідуватиме, чи справді члени GARM незаконно змовилися з метою демонетизації консервативних платформ, як це стверджує компанія Ілона Маска. Стефан Лоєрке, генеральний директор WFA, каже, що WFA та GARM мають намір оскаржити звинувачення X у суді та впевнені, що результат справи продемонструє повне дотримання організацією правил конкуренції.
Війна Ілона Маска з рекламодавцями - головне
Ілон Маск має досить тривалу історію конфліктів з рекламодавцями та некомерційними організаціями, що відстежують рекламу та дезінформацію на придбаній ним у жовтні 2022 року платформі X (Twitter).
Зокрема, минулого року організація Media Matters випустила звіт, в якому йшлося про те, що реклама Apple, IBM та інших відомих брендів відбивається на X поряд з публікаціями, які просувають Гітлера та його нацистську партію. Це, разом зі скандальними заявами власника платформи Ілона Маска, через які його було звинувачено в антисемітизмі, призвело до масової відмови брендів від розміщення реклами на X. Повідомлялося, що понад 200 великих компаній, зокрема Airbnb, Coca-Cola та Microsoft відмовилися від розміщення реклами У листопаді корпорація мільярдера Ілона Маска X Corp подала до суду проти Media Matters for America за звинувачення в антисемітизмі, що призвело до призупинення контрактів із найбільшими її рекламодавцями. Розгляд справи заплановано на квітень 2025 року.
Цього тижня X також заявила, що рекламодавці оголосили їй незаконний бойкот, і вона починає війну з ними. У позові, поданому до федерального суду в Техасі, X стверджувала, що організація Global Alliance for Responsible Media (GARM) змовилася з провідними брендами, щоб обмежити доходи платформи від реклами після її придбання Ілоном Маском. Згідно із позовом, після придбання 18 учасників GARM взагалі припинили рекламу на платформі. Десятки інших скоротили витрати на 70% або більше.
0 комментариев
Добавить комментарий