У дослідженні звинувачується безліч відомих компаній. Точно невідомо, хто купував дані в минулому, купує зараз або є просто потенційним клієнтом. До цього списку входять Expedia, Intuit, Keurig, Condé Nast, Sephora, Loreal тощо. Microsoft заявила, що не має поточних відносин з компанією. Yelp сказав, що Jumpshot був «задіяний одноразово», а Google не прокоментував ситуацію.
Дані, що продаються, містять все, починаючи від пошуку в Google та Google Maps, активності на LinkedIn, переглядів на YouTube до даних осіб, які відвідують порно сайти. Дані, імовірно, є анонімними і не містять особисту інформацію, таку як імена та контакти, але експерти побоюються, що можливо буде спроба деанонімізувати певних користувачів.
Одним з продуктів Jumpshot market є «Всі кліки», який точно відстежує кліки користувачів по веб-сайтах. Він рекламується як «Кожен пошук. Кожен клік. Кожна покупка. На кожному сайті» (Every search. Every click. Every buy. On every site). Принаймні один клієнт, Нью-Йоркська маркетингова фірма Omnicom Media Group, підписалася на інструмент. Згідно з даними, Omnicom заплатила Jumpshot $ 2 075 000 за доступ до даних в 2019 році.
Це не перший випадок, коли Avast зіткнувся з проблемою збору даних. Всього кілька місяців тому Mozilla прибрала розширення Avast Online Security і SafePrice для Firefox після того, як було виявлено, що вони збирають набагато більше даних, ніж необхідно.
0 комментариев
Добавить комментарий