5 компаній, які тримають ринок носимої електроніки
За третій квартал 2019 року вона продала 29.5 млн (+195.5%) одиниць. У 2018 році, у цей же період, вона продала лише 10 млн. У цьому кварталі Apple отримала 35% ринку. Продажі Apple Watch були стабільно високими, а популярність AirPods постійно росла у минулому році.
Xiaomi отримала друге місце в категорії, показавши зростання на 66.1% з 12.4 млн поставок у цьому кварталі і часткою ринку 14.6%. Samsung посідає третє місце з часткою ринку 9.8% завдяки 8.3 млн, в порівнянні з 3.2 млн у 3 кварталі 2018 року. Huawei відстає від Samsung, але показав хороше зростання з торішніх 2.3 млн пристроїв до 7.1 млн. У цьому кварталі компанія отримала 8.4% ринку. Замикає п’ятірку лідерів Fitbit, який придбала Google.
Бездротові навушники – найпопулярніша категорія носимої електроніки
У звіті IDC також є категорії носимої електроніки, які набрали найбільшого попиту у 3 кварталі 2019 року. Як згадувалося раніше, бездротові навушники набирають більшої популярності, оскільки все більше смартфонів виходять без 3.5 мм роз’ємів для навушників. Всього в 3 кварталі було 40.7 млн поставок у порівнянні з 11.8 млн в тому ж кварталі 2018 року.
Щодо фітнес-браслетів та розумних годинників, то їх було 19.2 млн та 17.6 млн поставок відповідно. Для порівняння, у 2018 році ці показники становили 12.9 млн та 11.9 млн відповідно. Ці дані дають чітке уявлення про ще більше зростання ринку.
0 комментариев
Добавить комментарий