Вже 13 червня в Києві відбудеться захід, який присвячений заробітку в кіберспорті – eSPORTconf Ukraine 2019. У межах події з доповідями виступлять провідні експерти галузі.
Зокрема, на конференції піднімуть питання: "Як просувати бренд у кіберспорті?", "Навіщо спонсорувати події esports і як це правильно робити?", "Як вибудовувати комунікацію з геймерами і використовувати кіберспорт як майданчик для розвитку бізнесу?".
Буде цікаво: маркетологам, бізнесменам, розробникам, організаторам, інвесторам і підприємцям.
Ключові теми:
- Маркетинг у кіберспорті. Аудиторія в esports вимоглива і складна, але, з огляду на типові помилки та ґрунтуючися на культові кейси, до неї можна знайти підхід. Будуть розглянуті приклади й буде розкрито специфіку реклами, зокрема спецпроектів, спонсорства, інтеграції з блогерами і стримерами.
- Кіберспорт для розробників. У цій індустрії прибуток своїм творцям приносять не тільки ігри типу Dota 2 або CS: GO. Додатки з esports-статистикою й аналітикою, софт, а також окремі розробки, які обслуговують сферу, також дають чималий дохід. Подробиці будуть розкриті в доповідях.
- Ставки на кіберспорт. Актуальний стан ринку esports-беттінгу, його особливості та перспективи обговорять на конференції.
- Організація турнірів, змагань і ліг у кіберспорті. Успішні кейси спонсорування кібертурнірів, механіка проведення великих і нішевих змагань будуть розкриті під час доповідей.
Подія також містить демозону, де компанії esports-сфери презентуватимуть свою продукцію.
0 комментариев
Добавить комментарий