Згідно данних за 26 липня, компанія Meta повідомила про дивовижний ріст популярності відеофункції Reels серед користувачів і рекламодавців.
За допомогою поліпшеного рекомендаційного програмного забезпечення, Reels стають все більш привабливими для перегляду як на Facebook, так і на Instagram. Зараз кількість переглядів відео Reels на цих платформах зростає стрімко, досягнувши вражаючого показника понад 200 млрд переглядів на день порівняно з 140 млрд уосени 2022 року, і навіть поступово доганяючи популярність застосунка TikTok, повідомляє Reuters.
Під час телефонної конференції з аналітиками стосовно результатів другого кварталу, генеральний директор компанії Марк Цукерберг повідомив про значне зростання річного доходу Reels, який досяг $10 млрд, порівняно з $3 млрд восени та $1 млрд влітку 2022 року. Цей показник приблизно рівний доходу TikTok у 2022 році, коли він заробив $9,9 млрд зі світових рекламних витрат.
Успіх Reels також пояснюється простотою розміщення рекламних оголошень на цій платформі, що сприяє залученню рекламодавців. За словами фінансового директора Meta, Сьюзан Лі, понад 75% рекламодавців Meta використовують Reels для розміщення своїх рекламних матеріалів.
0 комментариев
Добавить комментарий