Київрада пропонує 2,5 млн гривень за просування її сторінок у соцмережах

  • 16 сентября, 11:24
  • 3898
  • 0

Центр публічної комунікації та інформації Київради оголосив тендер на SMM-послуги з очікуваною вартістю 2,5 мільйона гривень.

Київрада пропонує 2,5 млн гривень за просування у соцмережах

Такі кошти готові заплатити за те, що переможець протягом трьох місяців – з першого жовтня до кінця року – збільшить кількість підписників сторінок Київради у Facebook, Instagram та YouTube до 50 тисяч. Наразі на Facebook-сторінку Київради підписано трохи більше 1300 користувачів.

Згідно з умовами тендеру, переможець повинен мати досвід забезпечення від 50 тисяч «шерів» і «лайків». Нижче пояснюється, що «лайк» – це «умовний вираз схвалення матеріалу, профілю користувача, фотографії тощо через клік чи натискання функціональної кнопки».

У документації детально прописано контент, який слід розмістити у соцмережах. Зокрема, йдеться про п’ять інтерв’ю на тему торгівлі людьми та домашнього насильства, п’ять відеороликів про «Електронну столицю», чотири пости про сирітство, п’ять відео та 20 постів на тему «Комфортне місто», 60 постів на тему «Я люблю тебе, Київ», п’ять фото, два відео та 10 постів на тему «Надійний друг» тощо.

При цьому замовник узгоджуватиме кількість лайків і шерів з кожної теми. Фото- і відео-контент SMM-менеджеру передаватимуть, зокрема, на DVD-дисках.

Аукціон заплановано на 27 вересня.


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

Последние статьи