Найбільший в Україні мобільний оператор «Київстар» хоче оновити власного чат-бота для клієнтської підтримки сучасними технологіями штучного інтелекту, але через питання безпеки на це піде рік-півтора. Про це у ефірі розповіла B2C-директорка «Київстар» Тетяна Лукинюк виданню Forbes
«Ми наразі переглядаємо повністю підхід до Зоряни, щоб зробити її все-таки адекватною з використанням ChatGPT, аніж намагатися пришвидшити минулу технологію», – каже Лукинюк.
«Київстар» запустив бота-помічника Зоряну в березні 2016 року. З того часу технології значно змінилися, тому оператор вирішив повністю переглянути підхід до віртуального помічника, каже Лукинюк.
Інтеграція відбудеться не раніше ніж через-рік півтора через питання безпеки.
«Ми точно не зможемо це зробити швидко», – каже Лукинюк. Вона наводить приклад кіберінциденту Lily Collins Hack, який компрометує облікові записи в соціальній мережі Facebook. Після переходу за шкідливим посиланням зловмисники отримують доступ до аккаунту жертви. Їхні імена та фото профілю замінюють на ім’я на фото британської акторки Лілі Коллінз. У деяких випадках злам зачіпає також фінансові аккаунти. Хакери отримували доступ до Facebook-сторінок людей через фейкове розширення ChatGPT для браузера Chrome, дослідила кібербезпекова компанія Guardio Labs.
«Ми не можемо собі цього дозволити», – додала B2C-директорка «Київстар». Інтенсивність атак на найбільшого в Україні телеком-оператора, за її словами, зросла у 400 разів. Тому з міркувань безпеки компанія зможе працювати лише із захищеною на 100% технологією.
0 комментариев
Добавить комментарий