А ви знали, що львівський трамвай розмовляє з пасажирами? І ми не жартуємо - у Львові стартувала соціальна кампанія «Трамвай розмовляє з тобою».
Мета кампанії – популяризувати трамвайні маршрути міста, збільшити пасажиропотік в електротранспорті та підвищити туристичну привабливість міста. У переважній більшості європейських міст вже давно оцінили важливість електротранспорту та активно його розвивають - це єдиний громадський транспорт, який можна успішно комбінувати із пішохідними вулицями, він екологічний та зменшує ризики корків на дорогах. Також, трамвай – чудовий туристичний об’єкт.
Достатньо пригадати мега-популярні трамвайні маршрути у Лісабоні, Будапешті, Празі та інших містах світу. Місто Лева активно працює над своїм туристичним брендом і трамвай може стати ще однією цікавинкою на туристичній мапі міста. До того ж, це естетична та екологічна альтернатива маршруткам, які засмічують історичний центр Львова.«Світовою тенденцією є справжній бум розвитку громадського транспорту, зокрема трамваїв. Це відповідає запитам сучасної урбаністики та екології. І, я радий, що ми допомагаємо популяризувати електротранспорт в одному із найкрасивіших міст України. Окрім традиційної зовнішньої реклами, промо та радіо, ми використовуємо ще й додаток EasyWallet UA – пасажиру трамвая надходять спеціальні push-повідомлення, що мотивують його продовжувати і далі користуватися цим видом транспорту. Наша мета – зробити комунікацію із містом цікавою та зручною», - коментує Олексій Авраменко, СЕО EasyPay.
«Комфорт наших пасажирів був, є і буде для нас одним з найпріорітетніших завдань. Ми працюємо над тим, щоб оплата проїзду була максимально зручною, а люди мали можливість обрати для себе найоптимальніший варіант купівлі квитка. «Львівелектротранс» перший в Україні, хто запровадив систему оплати за допомогою Bluetooth. Важливим для нас є те, що пасажири позитивно сприйняли таку можливість купівлі квитка», - коментує в. о. директора ЛКП “Львівелектротранс” Андрій Свищо
0 комментариев
Добавить комментарий