Незважаючи на повний провал смарт-окулярів, Meta все ж планує випустити друге покоління цього продукту

  • 4 августа, 17:15
  • 3755
  • 0

Два роки тому компанія Meta спільно з виробником Ray-Ban представила "розумні" окуляри Ray-Ban Stories. Попри те, що вони не отримали широкої популярності серед користувачів, компанія планує продовжити роботу над новим випуском цього продукту, повідомляє WSJ.

Згідно з лютневим документом виробника, понад 90 відсотків Ray-Ban Stories, проданих після їх виходу у вересні 2021 року, не активно використовуються споживачами. Попри те, що було продано 300 000 розумних окулярів до лютого 2023 року, активних щомісячних користувачів було лише приблизно 27 000.

Причинами обмеженої популярності пристрою пояснюють проблемами з підключенням, нестабільну роботу деяких функцій, низьку автономність, відсутність можливості імпортувати мультимедіа з інших пристроїв, а також проблеми зі звуком і голосовими командами.

Компанія намірена вивчити причини, з яких користувачі перестають використовувати свої окуляри, і планує поліпшити залученість шляхом впровадження нових функцій.

Попри несприятливі результати, Meta планує випустити друге покоління Ray-Ban Stories або восени, або наступної весни, згідно зі знайомими з цим питанням джерелами The Wall Street Journal. Нова версія Ray-Ban Stories не буде містити функцій доповненої реальності, але розглядається як передвісник окулярів з доповненою реальністю, які компанія планує випустити в майбутньому.

Згідно з інформацією з джерел, наступна версія Ray-Ban Stories буде містити покращену автономність, покращені камери і розширений вибір оправ Ray-Ban. Зараз пристрої доступні лише з трьома варіантами оправ.

Компанія виставила амбітну мету продати 478 000 одиниць Ray-Ban Stories з моменту виходу пристрою.


Теги: meta
0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

Последние статьи

Смотреть все