Ringostat презентував додаток для автоматизації відділу продажів

  • 15 июня, 18:55
  • 3760
  • 0

Платформа телефонії, колтрекінгу та наскрізної аналітики Ringostat (частина групи IT-компаній Netpeak Group) презентувала Ringostat Smart Phone — програму, призначену для роботи з дзвінками та лідами (потенційними клієнтами, які проявили цікавість до продукту або послуги) у CRM. Відтепер працівники можуть обробляти виклики та повідомлення в месенджери в єдиному застосунку.


За даними Ringostat, у багатьох компаніях близько 60-70% спілкування з клієнтами зазвичай відбувається телефоном. Проте цей процес не завжди зручний та швидкий.

Більшість програм для зв’язку можуть переважно лише телефонувати та приймати виклики. Через це менеджер не може легко зв’язатися з колегами та переводити на них дзвінки клієнтів. Персонал не знає заздалегідь, хто телефонує, та що цікавить потенційного покупця. Витрачає зайвий час на елементарні дії — набір номера, пошук угоди в CRM за клієнтом, що телефонує, тощо. Якщо ж покупці пишуть ще й в месенджери, співробітник має регулярно їх перевіряти чи постійно тримати відкритими.

Саме тому платформа презентувала Ringostat Smart Phone — програму, призначену для роботи з дзвінками та клієнтами у CRM. Через її інтерфейс можна телефонувати, листуватися з користувачами трьох месенджерів, переходити в угоди та контакти в CRM-системі тощо.

«Ще у 2019 році в нас з’явилося розширення для дзвінків у браузері Chrome — Ringostat Smart Phone. Але так ми сильно залежали від іншої технології. Тому поставили собі за мету стрворити саме окрему програму — таку, якою будуть хотіти користуватися. Ми ретельно продумали UX, проводили дослідження, брали відгуки у клієнтів. У підсумку маємо програму, в якій всі дії інтуїтивні і не потребують навчання. Від переведення дзвінка на колегу — до відповіді клієнтам з месенджерів», — говорить Олександр Максименюк, CVO і засновник Ringostat.

Як працює програма

  1. Додаток дозволяє телефонувати одним кліком на номер телефону, розміщений на будь-якому сайті чи у картці контакту в CRM. 

  2. Програма показує ім’я людини, яка телефонує — так можна одразу відповідно звернутися до потенційного покупця. Також ще до підняття слухавки відображається інформація про клієнта: сторінки товарів, які частіше за все відвідував користувач, місцезнаходження, запит, який привів до виклику, тощо. 

  3. Якщо клієнти, які вже телефонували, зараз знаходяться на сайті — програма покаже це, включно з номерами телефонів. Так менеджер може звернутися до них в момент максимальної зацікавленості.

  4. Можна кількома кліками переводити виклики на інших працівників чи відділи. Менеджеру не треба для цього пам’ятати внутрішні номери співробітників чи вводити їх вручну. Колег можна швидко знаходити за рахунок пошуку.

  5. Є інтерфейс для листування з клієнтами, які пишуть у Viber, Telegram, Messenger. Менеджер бачить усі діалоги в єдиному вікні та може відповідати на них у самій програмі.


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий