Державний ПриватБанк запускає технологію розпізнавання клієнтів за допомогою голосу.
Йдеться про технологію для створення біометричних голосових зліпків клієнтів, що дозволяє ідентифікувати особу за сукупністю унікальних характеристик голосу та забезпечує додатковий захист рахунків та особистих даних.
Скористатися опцією можна за допомогою вебверсії «Приват24». Для цього потрібно авторизуватися та увійти у розділ «Профіль клієнта». Після цього слід обрати функцію «Управління» та перейти у розділ «Безпека». У відповідному розділі розміщена опція «Голосова біометрія», яка допоможе зробити запис голосу клієнта, тобто зробити голосовий зліпок.
Як поясняють у банку, функція працюватиме, коли клієнт буде телефонувати до клієнтської підтримки. Система за кілька секунд розпізнає клієнта за голосом, поки даються пояснення про причину дзвінка. Це спрощує та значно прискорює обслуговування, адже оператор не ставить додаткових запитань, зазначають у банку.
0 комментариев
Добавить комментарий