Twitter пропонує знижки та шантажує рекламодавців

  • 28 июля, 11:07
  • 3682
  • 0

З приходом Ілона Маска доходи Twitter знизилися вдвічі тому, керівництво активно працює над вирівнюванням ситуації. Перш за все соціальна мережа Х (Twitter) робить все можливе для залучення рекламодавців назад на свою платформу.

Після того, як Ілон Маск став власником Twitter, доходи соціальної мережі від реклами знизилися вдвічі, і наразі не спостерігається жодних позитивних змін, що могли б підтримати позитивну динаміку. Зважаючи на те, що реклама становить основне джерело прибутків компанії, її фінансовий стан є несприятливим. І сам Ілон Маск заявив про такий негативний розвиток подій, хоча раніше він заявляв про позитивний контроль над ситуацією.

Після ребрендингу компанії Х, ціни на рекламу були знижені, з метою залучити рекламодавців назад на платформу. Рекламодавці в США та Великій Британії отримали відповідні пропозиції про співпрацю.

Однак, Twitter вирішив заохотити рекламодавців: їм було повідомлено, що якщо вони не досягнуть певного порогу витрат на рекламу, то втратять галочку верифікації. Поріг витрат складає 100 доларів за 30 днів або 6000 доларів за 180 днів.

Компанія пояснила, що зниження цін на рекламу має на меті допомогти рекламодавцям збільшити охоплення публіки в критичні моменти, такі як чемпіонат світу з футболу серед жінок.


Теги: маск
0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

Последние статьи

Смотреть все