Керівник державних шкіл Нью-Йорка, Девід Бенкс, оголосив про намір сприяти та підтримувати вчителів та учнів у вивченні та дослідженні технологій штучного інтелекту.
Він наголосив на тому, що хоча спочатку було необхідне обережне ставлення, зараз настав час вивчати та аналізувати можливості та ризики цієї нової технології.
Керівник обіцяв надати вчителям необхідні ресурси для проведення дискусій та уроків зі штучного інтелекту у їхніх класах.
«Ми розповідатимемо нашим учням про серйозні етичні проблеми, які хвилюють багатьох технологічних лідерів та уряд і вже обговорюють на своїх уроках як викладачі, так і учні. Однак ми також подбаємо про те, щоб наші студенти користувалися можливостями штучного інтелекту та були підготовлені до роботи сьогодні та в майбутньому», – наголосив Бенкс.
Він переконаний, що США стоять на порозі значних суспільних змін, спричинених генеративним штучним інтелектом. Тож треба забезпечити справедливий розподіл переваг цієї технології, щоб запобігти подальшому збільшенню соціально-економічних розривів у країні.
«Ми розповідатимемо нашим учням про серйозні етичні проблеми, які хвилюють багатьох технологічних лідерів та уряд, і які вже обговорюють на своїх уроках як викладачі, так і учні. Однак ми також подбаємо про те, щоб наші студенти користувалися можливостями штучного інтелекту і були підготовлені до роботи сьогодні і в майбутньому», – акцентував Девід Бенкс.
Він навів у приклад середню школу у Квінсі, де діти вже обговорюють етичні проблеми з упередженнями щодо ШІ. Також місцеві учні беруть участь у заходах під керівництвом вчителів, щоб дізнатися про потенціал ШІ, наприклад, ставлять запитання ChatGPT і досліджують точність його відповідей. А от вчителі цієї середньої школи експериментують зі штучним інтелектом для створення персоналізованих планів уроків і оцінок.
0 комментариев
Добавить комментарий