У фільмах збільшать кількість реклами за допомогою штучного інтелекту

  • 22 октября, 09:13
  • 3956
  • 0

Практично жоден сучасний фільм не обходитьсябез комп'ютерної графіки. Китайський техногігант Tencent вирішив піти далі та має намір використовувати сучасні технології комп’ютерного зору для інтеграції реклами у вже готові фільми та серіали.

У демонстраційному ролику показана розробка компанії Mirriad, з якою Tencent уклала партнерську угоду, повідомляє The Next Web.

Читайте також: Виглядає реалістично: з Барака Обами зробили супергероя – відео

Демонстрація роботи нової технології Tencent – дивіться відео

Tencent will embed ads directly into movies from Вадим Макаренко on Vimeo.

Особливості розробки. На відео показано, як в уже готовий фільм або серіал можна з легкістю додати білборд, рекламу на зупинці або автобусі, стаканчики з кавою на столі і так далі. Таким чином безпосередньо в стрічку буде інтегрована реклама, яку користувачі ніяк не зможуть відключити або пропустити.

Перспективи розробки. Tencent має намір протестувати цю технологію на власній стрімінговой платформі. У разі успішності проєкту розробка Mirriad може з'явитися і в інших сервісах.

Поки залишається загадкою, чи можна буде натискати на вбудовану рекламу для переходу по ній.


Теги: tencent
0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

Последние статьи

Смотреть все