Українські розробники створили технологію, яка оптимізує процес створення фільмів

  • 15 декабря, 09:05
  • 3845
  • 0

Інженери міжнародної IT-компанії GlobalLogic розробили технологію, яка оптимізує процес виготовлення кінопродуктів. MediaLake дозволяє всім командам, що залучені у створення кіно, ефективно взаємодіяти з файлами в режимі реального часу. Також технологія запобігає витоку матеріалів до релізу.

Команда GlobalLogic покращила рівень безпеки даних під час роботи з медіаматеріалами. MediaLake зберігає всі дані у хмарі — вони доступні в режимі потокового відео або аудіо й інтегруються безпосередньо у редактор для користувача з відповідними правами доступу. Оскільки файли фізично не знаходяться на робочих станціях, їх не можна скопіювати на знімні носії або передати до мережі. 

Технологія підтримує такі популярні медіаредактори, як Davinchi, Adobe, Avid тощо. 

“MediaLake дозволяє користувачам отримувати швидкий доступ до знятих матеріалів і переглядати результати роботи в режимі реального часу. Завдяки інноваційному підходу нам вдалося розробити рішення, яке зробить процес виготовлення фільмів швидким, легким та доступним. У технології реалізована можливість створювати завдання для різних команд і стежити за їх виконанням, а спеціалісти можуть спілкуватися між собою завдяки інтеграції Microsoft Teams“, - коментує розробку співавтор проєкту, Senior Business Architect, GlobalLogic, Євген Напрягло.

Як працює технологія

Одночасно над створенням фільму може працювати велика кількість команд, через що складно відстежувати результат роботи та коригувати матеріали. Технологія MediaLake дозволяє всім учасникам процесу одночасно працювати над відео, зберігаючи результати в хмарі. 

На старті роботи необхідно завантажити в систему сценарій. Після цього вона автоматично розіб’є матеріал на сцени та створить таймлайн проєкту. Згодом у MediaLake можна завантажити розкадрування та згенерувати сторіборд. У процесі система автоматично додасть відзняті сцени з хмарного сервісу в таймлайн. Після чого з матеріалами одночасно можуть працювати команди з motion graphic, корекції кольору, звуку тощо — система відображатиме всі результати на таймлайні. 



0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий