Український стартап запустив міжнародну соціальну кампанію до Всесвітнього дня психічного здоров'я

  • 12 октября, 08:19
  • 2039
  • 0

Український EdTech стартап Headway, що створив застосунок №1 у світі за кількістю завантажень у ніші самарі книг, запустив міжнародну соціальну кампанію Claim These Words до Всесвітнього дня психічного здоров’я. Мета — привернути увагу до важливості ментального здоров’я.

Команда Headway запустила Instagram-маску з інсайтами з книг про психічне здоров’я. У такий спосіб компанія прагне розповісти світу, як важливо підтримувати себе та інших. Фрази для покращення ментального стану з восьми бестселерів з'являються у випадковому порядку. Вони написані англійською мовою, аби охопити якомога більшу кількість людей з різних країн.

Для кампанії обрали Instagram як платформу, адже дослідження показали, що користувачі сприймають її як інструмент соціального порівняння. Разом з фільтрами, що значно видозмінюють зовнішність, це може впливати на самооцінку, викликати тривогу та депресивні стани. Загалом у світі від депресії страждають понад 280 мільйонів людей, а в Україні 30% людей мають психічний розлад протягом життя. Така статистика доводить, що турбота про ментальне здоров’я має стати одним із пріоритетів сучасності. 

“Місія Headway — допомагати людям у всьому світі розвиватися, зокрема, й ментально. Ми обрали саме такий інтерактивний інструмент, адже прагнемо показати, що фільтрувати інформацію та підтримувати себе й інших є важливими складовими психогігієни”, — коментує СЕО та засновник Headway, Антон Павловський.

До книг для інста-маски увійшли ідеї з таких світових бестселерів як “Людина в пошуках справжнього сенсу” Віктора Франкла, “Мистецтво бути щасливим” Далай-лами, а також українського видання  Марка Лівіна та Іллі Полудьонного “Простими словами” та  інші.


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий