12 серпня почнеться безкоштовний онлайн-курс «Арт-Маркетинг. Як просувати власний культурний продукт». Він розрахований на художників, музикантів та письменників, які мають власні проєкти і потребують їх просування.
На тренінгу навчатимуть створювати бренд культурного проєкту; презентувати його для інвесторів, журналістів тощо; розуміти цільову аудиторію; планувати базову стратегію просування; будувати взаємодію зі ЗМІ та використовувати соціальні мережі.
Курс складатиметься з п’яти тижневих модулів із безкоштовними відеолекціями. Охочим взяти участь пропонують зареєструватися і пройти тест, щоб оцінити свої знання з маркетингу та SММ.
Спікери – кураторка Катерина Тейлор, бренд-менеджер книгарні Yakaboo Катерина Аврамчук, координаторка Книжкового Арсеналу та співзасновниця «Читомо» Оксана Хмельовська, журналіст Антон Семиженко.
«Минулого року ми отримали шалений конкурс – 46 людей на місце. Це дало нам змогу зрозуміти, що попит митців на знання з просування своїх проектів набагато вищий, ніж ми очікували. Отже, ми вирішили перейти в онлайн», – розповідає авторка ідеї Ольга Малиш.
Організатори також оберуть 60 учасників, які зможуть відвідати офлайн-практикум, який відбуватиметься у трьох містах: Києві (7 вересня), Харкові (14 вересня) та Львові (21 вересня).
Онлайн-курс «Арт-Маркетинг» відбувається за підтримки Українського Культурного Фонду.
0 комментариев
Добавить комментарий