За даними Financial Times, компанії Unity і NetEase вказують, що інструменти штучного інтелекту можуть бути використані для генерації діалогів, персонажів та ландшафтів, що дозволить гравцям взаємодіяти з більш реалістичними персонажами та динамічними сюжетними лініями, а також зробить ігри більш доступними у фінансовому плані.
На цьому тижні компанія Unity Software, яка стоїть за одним із найпопулярніших наборів інструментів для розробки ігор, представила свою нову технологію штучного інтелекту. За словами компанії, ця технологія значно спростить процес створення тривимірних ресурсів та анімації для 1,8 мільйонів розробників, які регулярно користуються їхніми продуктами.
NetEase стверджує, що неігрові персонажі у грі Justice будуть володіти "автономією" та більш "реалістичною" поведінкою, оскільки вони будуть взаємодіяти з гравцями та розвивати власні особистісні риси, не обмежуючись передбаченими сценаріями взаємодії, як це було традиційно для внутрішньоігрових персонажів. Штучний інтелект, розроблений лабораторією NetEase, навчався на основі літературних творів династії Сун, щоб покращити відповіді внутрішньоігрових персонажів, включаючи голоси та мовленнєві вирази.
1 комментарий
Добавить комментарий