Xiaomi Redmi Note 7S загорівся з невідомих причин

  • 20 ноября, 13:23
  • 4620
  • 0

Ми неодноразово чули історії про те, як пристрої з незрозумілих, на перший погляд, причин, вибухають в руках користувачів або під час заряджання. Напевно, «найяскравішим» прикладом можна назвати історію з вибухом Samsung Galaxy Note7. Його навіть забороняли проносити на борт літака. Але інтернет також пам’ятає новини про iPhone 6 та iPhone 6s Plus, про MacBook Pro відомого діджея, Samsung Galaxy S10 5G… Навіть Xiaomi Mi A1 і той став «героєм» неприємної історії. Причин для цього, насправді, може бути багато – неоригінальні запчастини чи аксесуари, механічне пошкодження, заводський брак тощо. Але нова історія про Xiaomi Redmi Note 7S, знайдена у Twitter та Facebook здивувала не вибухом смартфона, а реакцією компанії.

Історія постраждалого

Мешканець Індії, Ішвар Чавхан (Ishwar Chavhan), 1 жовтня цього року придбав на Flipkart смартфон Xiaomi Redmi Note 7S. Це індійська версія моделі Redmi Note 7. Він був дуже щасливий, оскільки хотів придбати саме цю модель. Жодних проблем з пристроєм не було і працював він без нарікань. Однак, ввечері 2 листопада, коли Ішвар був зайнятий своїми справами, він відчув запах горілого. Зрозумівши, що це запах від смартфона, він відсунув його від себе і помітив, що силіконовий чохол смартфона розплавився.

Як зазначає Ішвар, смартфон ніколи не зазнавав механічних ушкоджень та не падав. Він здав Xiaomi Redmi Note 7S до сервісного центру у місті Тхане 4 листопада. Працівники центру навіть не могли дістати SIM-карту, настільки був розплавлений апарат. Діагностика мала займати 2-3 дні, після чого йому мали винести вердикт. Вже 7 листопада, Ішвар отримав дзвінок з сервісного центру. Йому сказали, що відмовляють у відшкодуванні, оскільки вони виявили нетипові ознаки загоряння і пошкодження акумулятора в області екрана. Смартфон досі залишається у Xiaomi. У сервісному центрі, при особистій зустрічі, йому сказали, що проблема була в акумуляторі, що і спричинило здіймання.

Xiaomi Redmi Note 7S – не єдиний та не останній

В тому ж сервісному центрі йому дали e-mail компанії, куди йому слід звернутися. За три дні після листа йому передзвонили і сказали, що проблема з акумулятором – це негарантійний випадок і йому нічим не допоможуть. Звісно, така реакція компанії обурила Ішвара – прокористувавшись смартфоном всього місяць, втратити його і залишитися «в дурнях». Ситуації в житті різні бувають і можливо він витратив останні гроші на смартфон. Якщо проблема була в акумуляторі, то найбільш вірогідна цьому причина – це заводський брак. В такому випадку, подібна історія може статися з будь-яким смартфоном від будь-якого іншого виробника і ніхто не застрахований. Але нам відомі історії, коли компанії замінюють смартфони, якщо вони ще на гарантії,  і розбираються у цих ситуаціях. А не так, як вчинила Xiaomi – «ну ти сам винен».


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

Последние статьи