Xiaomi зловтішається над ситуацією Huawei

  • 6 апреля, 09:56
  • 3929
  • 0

Всесвітньо відомі виробники смартфонів доволі часто можуть використовують «брудні» методи для просування свого продукту. Зазвичай, ця «маркетингова битва» спостерігається між такими компаніями як Huawei, Samsung чи Apple. Але останнім часом і Xiaomi приєдналася до них. Нещодавно китайська компанія анонсувала нові смартфони Mi 10 та Mi 10 Pro для європейського ринку. Але більшість навіть не помітила, що на коробці глобальної версії Xiaomi Mi 10 Pro є напис «with easy access to the Google apps you use most» (з легким доступом до додатків Google, які ви використовуєте найчастіше).

Це розглядається як пряма маркетингова стратегія, спрямована на Huawei, смартфони якої дуже популярні в Європі. У березні компанія випустила серію P40, яка є флагманською як і Mi 10. На жаль, смартфони Huawei не поставляються з сервісами Google, що може вплинути на її популярність на ринку. Xiaomi ж прагне поліпшити свою і без того зростаючу популярність в Європі. Тому не дивно, що компанія буде використовувати різні способи, і не завжди гарні.

Mi 10 Pro та Huawei P40 Pro, в залежності від ринку, мають схожі стартові ціни. В декількох аспектах вони навіть є конкурентами. У Китаї це не має значення, але в Європі наявність сервісів Google у смартфонах Xiaomi впливатиме на її продажі.


Теги: xiaomi
0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

Последние статьи

Смотреть все