Huawei та Honor випередили Xiaomi та Apple на китайському ринку

  • 12 декабря, 11:19
  • 4806
  • 0

Аналітична компанія Counterpoint опублікувала звіт про онлайн продажі смартфонів на китайському ринку у третьому кварталі 2019 року. Список очолює Huawei та Honor, його суббренд. Сукупні продажі Huawei та Honor перевищили загальну частку ринку Apple, Xiaomi, OPPO і Vivo.

Згідно з даними Counterpoint, частка ринку Huawei в третьому кварталі склала 26%, а частка Honor – 20%. Стратегія подвійного бренда дозволила компанії отримати 46% частки ринку онлайн. У третьому кварталі 2019 року, компанії Xiaomi, Vivo, Apple та OPPO мали 14%, 10%, 9% і 5% ринку відповідно. Ці чотири бренди разом становлять 38% частки онлайн ринку.

Huawei P30 Pro

Counterpoint стверджує, що Huawei постійно націлена на ринок смартфонів високого класу за допомогою серій P і Mate. Продажі його флагманів роками зростали. Huawei P30 та P30 Pro були визнані єдиними популярними смартфонами на Android в сегменті високого класу у третьому кварталі 2019 року на території Китаю. Крім флагманських пристроїв, серії Nova 5, Enjoy 9 та Enjoy 9 Plus також мали успіх. Honor, в основному, орієнтована на молодь і онлайн ринок. Honor 9X – був одним з найбільш продаваних телефонів онлайн. Honor 20 та Honor 20i також добре продаються в Китаї.

На початку року на частку онлайн ринку Xiaomi припадало 20%. Отже, його нинішній стан в 13% є значним зниженням. Vivo посіла 4 місце з 10% часткою ринку. У першому кварталі 2019 року Apple володіла 9% часткою ринку. У 3 кварталі вона посіла 5 місце з тією ж часткою ринку. Частка OPPO на ринку в 5% досить низька порівняно з іншими брендами.

Counterpoint вважає, що Huawei та Honor, а також Apple стануть лідерами онлайн ринку Китаю у 4 кварталі 2019 року. Стратегія подвійного бренду Huawei-Honor може дозволити їм отримати половину китайського онлайн ринку. Вихід телефонів з 5G на китайський ринок в кінці 2019 року, безумовно, допоможе збільшити продажі смартфонів.


Теги: huawei
0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

Последние статьи

Смотреть все