Після значних протестів розробників, Unity внесла корективи у свою цінову політику. З 1 січня наступного року, комісія буде стягуватися тільки з власників підписки Unity Pro та Enterprise, при цьому система зборів стане більш прозорою.
Комісія застосовуватиметься лише до ігор, які заробили понад $1 млн за останні 12 місяців та мають загальну кількість установок понад 1 млн.
Ця зміна відбудеться лише у відношенні майбутнього LTS-релізу двигуна, який вийде у 2024 році. До того часу, наявні версії проектів, розроблених на попередніх релізах, залишатимуться поза обкладенням комісією, доки не оновляться на новий реліз.
Розробникам буде надано два варіанти: поділитися 2,5% виручки з Unity або сплатити за кожну установку, що перевищує поріг. Unity визначатиме комісію тільки на основі даних, наданих користувачами, і не проводитиме власні обчислення. Це будуть враховані лише "первісні взаємодії" з грою, інші сценарії, такі як переустановки та інші, не підлягатимуть оподаткуванню.
Тариф Unity Personal залишиться безкоштовним і не буде обкладатися комісією. Крім того, розробники тепер матимуть можливість прибрати сплеш-екран "Made with Unity".
Для того щоб сприяти більшому розумінню нової цінової політики, Unity запустила спеціальний онлайн-калькулятор для приблизних розрахунків відсотка від виручки та вартості установок.
0 комментариев
Добавить комментарий