Unity вводить плату за використання Unity Runtime для розробників успішних ігор

  • 13 сентября, 18:45
  • 3845
  • 0

Unity оголосила про впровадження нової бізнес-моделі, яка вплине на розробників популярних ігор починаючи з 2024 року. Ця нова модель, відома як Unity Runtime Fee, передбачає стягування фіксованої плати від розробників за кожну нову установку їхніх ігор, пропорціонально до обраного тарифного плану Unity.

За словами компанії Unity, ця нова модель дозволить розробникам забезпечити стабільний фінансовий потік від взаємодії з гравцями.

Unity пояснила, що розробники матимуть можливість отримати знижки на вартість Unity Runtime Fee, якщо вони використовують додаткові сервіси Unity, такі як Unity Gaming Services або Unity LevelPlay для мобільних ігор із рекламною підтримкою.

Тарифні плани Unity Runtime Fee розрізняються таким чином:

  1. Для тарифних планів Unity Personal та Unity Plus плата буде застосовуватись до ігор, які заробили понад $200 тисяч за останні 12 місяців і отримали не менше 200 тисяч установок з моменту випуску.
  2. Щодо корпоративних тарифних планів Unity Pro та Unity Enterprise, плата буде стягуватися за ігри, які заробили більше $1 мільйона за останні 12 місяців і мають не менше 1 мільйона установок з моменту випуску.

Теги: ігри unity
0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий