Сьогодні в Шеньчжені (Китай), бренд OPPO оголосив про ще одне велике досягнення в дослідженні штучного інтелекту. На Міжнародному Семінарі з семантичної оцінки SemEval-2020 компанія посіла перше місце в аналізі почуттів для змішаного кодового тексту соціальних медіа іспанською/англійською мовами. Це демонструє провідну спроможність OPPO у галузі аналізу змішаних мов.
Аналіз почуттів відкриває двері для створення широкого спектра захопливих додатків. Це дає змогу комп’ютерам точніше фіксувати емоційні зміни користувачів та пропонувати більш релевантні відповіді під час безпосередньої взаємодії з людьми завдяки наданню «людяності» голосовим помічникам та чат-ботам. Аналіз почуттів стане в нагоді і в галузі аналітики великих масивів даних, що дозволить отримувати всебічну та більш точну статистику та зворотній зв’язок.
Дослідження в галузі штучного інтелекту
SemEval – одне з найбільш визнаних та популярних змагань з обробки природної мови. Його спонсорує SIGLEX за підтримки Асоціації обчислювальної лінгвістики (ACL), однієї з найвпливовіших та найдинамічніших міжнародних академічних організацій у цій галузі. З 2001 року SemEval успішно провів 14 сесій, залучивши провідні університети та науково-дослідницькі інститути у всьому світі.
Аналіз людських емоцій, безперечно, пред’являє високі вимоги до технологій. Мовна та семантична дослідницька група науково-дослідницького інституту OPPO проаналізувала завдання за допомогою багатовимірного аналізу та повторних експериментів порівняння на моделі класифікації емоцій. Поєднуючи конкретні характеристики даних задач та вдосконалені налаштування моделі та навчання, OPPO нарешті досягла високих результатів на чемпіонаті.
OPPO на шостому місці SQuAD 2.0
Маючи відносно коротку історію, команда мовного та семантичного дослідження OPPO здобула низку провідних нагород у галузі. Зокрема у Чемпіонаті японсько-англійського багатомовного патентного перекладу на Китайській конференції з машинного перекладу 2019 року (CCMT2019). А також перші та другі місця на змаганнях з машинного перекладу, таких як WMT, CCMT, IWSLT. Наразі OPPO також посідає шосте місце у SQuAD 2.0 (Stanford Question Answering Dataset).
Тоні Чен, засновник та генеральний директор OPPO оголосив раніше, що бренд протягом трьох років вкладе у R&D 50 мільярдів юанів (≈ 7 мільярдів доларів), щоб сприяти позитивним змінам у галузі 5G, AI, AR та Big Data. А також для розвитку та інтегрування базових технологій в апаратну та програмну інженерію.
0 комментариев
Добавить комментарий