Перевертаємо смартфони. TikTok переходить на горизонтальний формат

  • 1 февраля, 08:03
  • 3769
  • 0

TikTok відомий насамперед як платформа для поширення коротких вертикальних відео, але це продовжує змінюватись. Платформа почала рекомендувати користувачам знімати тривалі ролики в горизонтальному форматі.

Декілька авторів відео в TikTok опублікували скріншоти повідомлень, які їм надсилала соцмережа, звернуло увагу видання The Verge. У повідомленні була пропозиція опублікувати відео тривалістю більше 1 хвилини, зняте в альбомній орієнтації (горизонтально).

«Публікуйте відео тривалістю більше 1 хвилини в горизонтальній орієнтації, щоб отримати більше переглядів. Кількість збільшених переглядів може змінюватись в залежності від багатьох факторів, таких як якість відео та кількість передплатників. Відео в альбомній орієнтації, де ширина більша за висоту і тривалість яких перевищує 1 хвилину, є єдиними, які можуть отримувати більше переглядів. …Відео, яке відповідає вимогам, отримає більше переглядів протягом 72 годин після публікації», — йдеться у повідомленні.


TikTok офіційно не анонсував перехід на горизонтальні відео та не коментував зміни, про які повідомляють користувачі. Це не вперше, коли TikTok заохочує публікацію на платформі контенту, схожого на ролики для YouTube. Наприклад, раніше була введена програма платного доступу Series, що дозволяє авторам контенту завантажувати відео тривалістю до 20 хвилин, які будуть доступні лише платним передплатникам.

Крім цього, TikTok послідовно збільшує тривалість відео, наближаючись до багатогодинних лімітів, запропонованих YouTube. Напередодні NV Техно писав, що TikTok розпочав тестування нового ліміту – користувачі отримали можливість завантажувати відео тривалістю до 30 хвилин


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

Последние статьи

Смотреть все