У Кабміні хочуть створити Єдиний портал для електронних звернень громадян

  • 29 сентября, 09:14
  • 3892
  • 0

Чинна влада має на меті створити Єдиний портал електронних звернень громадян, щоб люди не писали держслужбовцям паперові листи, а через інтернет відправляли юридично значимий електронний запит

Про це у інтерв'ю "Українській правді" розповів віцепрем'єр-міністр з питань цифрової трансформації Михайло Федоров, передає Depo.ua.

"Зараз наша команда і команда Дубілета активно працює над питанням комунікації. Ми – в сфері послуг, Дубілет – в цілому по державі. Всі послуги ми будемо поступово переводити на єдиний портал з класним дизайном, де людською мовою з тобою держава контактує. Вже сьогодні ми запустили просте спілкування через месенджери на деяких сайтах послуг і поступово впровадимо на всіх. Причому я хочу, щоб це була максимально людська мова, жива, не бюрократична", – сказав він.

Федоров також додав, що в уряді мають на меті завжди надавати громадянам зворотній зв'язок. "Це одна з частин нашого бренду. Філософія всього бренду – human first. Неможливо поставити людину в центр якщо з ним не комунікувати і не отримувати від нього зворотний зв'язок", – наголосив він.


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

Последние статьи

Смотреть все