Про запуск такого сервісу розповів гендиректор компанії Борис Добродєєв. «Ми будемо ставити перед собою завдання по збільшенню проведеного на платформі часу, наздоганяти YouTube, збільшувати кількість контенту», — каже Добродєєв.
Mail.Ru Group планує запустити свій відеохостинг, який підбиратиме контент на основі персональних вподобань користувачів. За аналогічним принципом працює і відеоплатформа YouTube від Google.
Поки що невідомо, як відеохостинг називатиметься. РБК додає, що Mail.Ru Group як холдинг поступається Google розміром щомісячної всеросійської аудиторії.
Раніше MediaSapiens писав, що у Росії також планують замінити «Вікіпедію» російським аналогом — електронною версією «Великої російської енциклопедії». На це заклали у бюджет РФ за 2020 і планові 2021-2022 роки майже 2 млрд рублів ($31 млн).
0 комментариев
Добавить комментарий