Укрзалізниця аналізуватиме відгуки пасажирів за допомогою ChatGPT

  • 11 мая, 15:57
  • 4325
  • 0

Відгуки пасажирів мають велике значення для будь-якої організації, що надає сервіси. Укрзалізниця добре розуміє цю важливість, тому тепер всі відгуки проаналізовані за допомогою алгоритму, що базується на мовній моделі ChatGPT. За словами компанії, цей підхід допомагає їй стати більш ефективною.

Щодня Укрзалізниця отримує в середньому 1 300 оцінок поїздок через свій мобільний додаток. З них близько 300 складаються з детальних текстових відгуків, які стосуються безпосередньо роботи залізниці. До недавнього часу обробка кожного відгуку вимагала втручання людини. Однак, завдяки впровадженню ChatGPT, цей складний і часоємний процес був автоматизований.


Теги: ші chatgpt
0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

Последние статьи

Смотреть все