YouTube: стало відомо, який контент є найпопулярнішим

  • 8 июля, 10:08
  • 4406
  • 0

YouTube – найпопулярніша відеохостінгова платформа в інтернеті. Мільярди людей дивляться мільярди годин контенту. Десятки мільйонів користувачів завантажують контент щороку. Ці статистичні дані досить добре відомі і зрозумілі спільноті авторів. Проте, YouTube не ділиться безліччю подробиць про свою платформу. Ресурс Pex поділився даними, які раніше не публікувалися, щоб допомогти всім краще зрозуміти цю платформу.

YouTube у цифрах станом на 31 грудня 2018 року:

  • завантажено 5.2 млрд відео
  • 1 млрд годин контенту
  • 29 трлн переглядів
  • 250 млрд пальців вгору та пальців вниз
  • 33 млрд коментарів

Якість чи кількість?

Один з улюблених показників YouTube – це кількість завантаженого контенту. У березні 2019 року Сьюзен Войчицька, генеральний директор платформи, публічно поділилася, що кожну хвилину завантажується понад 500 годин контенту. Фактичне число ще вище. Впродовж 2018 року кожної хвилини завантажувалося понад 621 годину контенту або більше ніж 10 годин контенту щосекунди.

Тривалість відео збільшується, в основному завдяки «довгому» контенту, в основному це ігрові відео і стріми. У 2018 році користувачі завантажили понад 1.3 млрд відеороликів. Як видно з наведеного графіка, зростання сповільнюється. Коли ми дивимося на кількість користувачів, що завантажують контент, зростання сповільнюється. Це пов’язано не з конкуренцією, яка приваблює користувачів, а з тим, що YouTube досяг свого піку серед підключеного населення. З 4 млрд, які зараз володіють смартфоном, 800 млн не мають доступу до YouTube в Китаї, і в деяких великих частинах світу все ще немає достатньо швидких підключень для використання відео контенту.

Цей пік також пояснює, чому YouTube витрачає так багато ресурсів на підтримку активності користувачів на платформі. І це працює. Ви можете бачити на графіку, що з 2010 і 2016 років YouTube зосередився на залученні до участі стількох користувачів, скільки зможе. Однак в останні два роки вони зосереджені на поліпшенні взаємодії зі своїми творцями. В середньому користувач завантажує 13 відео щороку. Майже в 3 рази більше, ніж 10 років тому. 

Категорії YouTube

Всі перераховані вище дані дуже загальні для самої платформи. Однак YouTube розбиває контент на категорії. Ці категорії попередньо визначені і обираються користувачами під час завантаження. «Люди і блоги» – це категорія за замовчуванням. Це означає, що якщо користувач не змінює категорію, він буде автоматично приписаний до неї. Повний список всіх категорій можна знайти тут.

На наведеному вище графіку представлено розподіл нещодавно завантаженого контенту по найбільш популярним категоріям. Ігри, безумовно, найдинамічніші. Насправді, в абсолютних цифрах на YouTube більше ігрових відеороликів, ніж в Twitch. Це не робить їх більш популярними у глядачів і не робить їх хорошими джерелами доходу.

Насправді, якщо ви подивитеся на таблицю вище, ви побачите, що музика, а не ігри, є найприбутковішою категорією. Це викликано декількома причинами. Ігровий контент є найдовшим, тому YouTube повинен витрачати більше грошей на його розміщення. Музика, з іншого боку, є найкоротшою з усіх категорій, але, в свою чергу, генерує найбільшу кількість переглядів на середнє відео.

Попри те, що категорія «Музика» отримала лише 20% всіх переглядів в 2018 році, вона також представляла лише 5% всього контенту на платформі. Музика та розваги – єдині дві категорії, які непропорційно забезпечують високу віддачу (кількість переглядів) від інвестицій (обсяг контенту = вартість хостингу та поширення).

Крім того, дві найбільш популярні категорії також є найменш «рідними» для YouTube, і YouTube змушений ліцензувати свій контент. Забудьте принцип Парето (правило 80/20). Поширення YouTube значно гірше. Тільки 0.64% всіх відео досягають понад 100 тис переглядів.


Теги: youtube
0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий