Banner

Antifragile майбутнє цифрової індустрії. Чому бізнесам варто інвестувати у діджитал

  • 23 июля, 11:08
  • 3770
  • 0

Автор: Ярослав Білодо 

Діджитал все ближче підбирається до кожного процесу, комунікації та до бізнесу загалом. Все, що не автоматизоване — дуже сповільнюється, старіє та стає неактуальним. А чим швидше підприємство реагує на зміни — тим швидше воно росте.

Тому кожен - малий, середній і великий бізнес - намагається зробити все можливе, щоб якнайшвидше впровадити Діджитал в свою роботу.

Володимир Галіка, керуючий партнер NGN.agency, розповів, що означає для нього Діджитал, та чому в 2021 році це маст не тільки в продажах, а й в усіх бізнес-процесах.

Що взагалі входить в поняття Діджитал

Вже давно Діджитал — це не окремий канал, а середовище. У цьому середовищі можна працювати, продавати, купувати, знайомитися та загалом жити.

Одне з найпопулярніших питань, яке мені задають студенти на лекціях по Діджитал маркетингу — “А яку програму чи сервіс використовувати для управління проектом і постановки задач?”.

Чи про рекламу це питання? Ні. Чи Діджитал це? Звичайно.

Діджитал — це спосіб все об'єднати, максимально скоротити витрати часу і ресурсів, автоматизувати процеси і ще багато всього. Завдяки діджіталу ви можете набагато швидше передавати інформацію клієнту і набагато ефективніше управляти будь-якими внутрішніми процесами. Все робиться швидше і дешевше.

Банальні думки? Так, але давайте подивимося трохи під іншим кутом. Коли в історії людства в останній раз відбувалось подібне?

З точки зору реклами — це поява радіо. З'явилась можливість мало не миттєво доносити будь-яке повідомлення до мільйонів потенційних покупців.

Але радіо майже ніяк не вплинуло на виробництво та процеси всередині компаній. Особливо якщо порівнювати з появою залізниці — другої важливої події, яка за ступенем впливу порівнюється з діджиталом (з точки зору логістики, ділових поїздок).

Діджиталізація — це радіо та залізниця разом.

А тепер уявіть, що ви потрапили в минуле і хтось там говорить «Я не вірю в цю залізну дорогу, кінь надійніше! А радіо? Чули про нього? Яка дурість, його слухають тільки діти, а не наші клієнти!».

Приблизно так звучить сьогодні людина, яка не переводить свій бізнес в цифрову реальність. Мені навіть трохи дивно про це говорити, але я все ще бачу і такі компанії, хоча їх вже менше. А от компаній які обирають тільки “радіо”, або тільки “залізницю” все ще багато.

Як бізнесу швидко реагувати на зміни і впроваджувати їх.

Частина бізнесів бачить в діджиталі тільки рекламний канал і продовжує вести облік в зошиті (ну добре, в оффлайн версії Excel), інші створили сервери та складні CRM-системи, але контракти все ще продають на виставках і за допомогою холодних дзвінків.

Що таке Діджитал сьогодні? Це ваша антикрихкість з точки зору реклами та бізнес-моделі. Можете продавати через Діджитал — значить можете продавати як завгодно. Допоки чіпи в мозку є тільки у мавп Маска, канали продажів, ефективні зараз, будуть ефективні і надалі. Ми перебуває на плато інновацій.

Це підтверджують всі останні репорти gartner (особливо графік Hype Cycle).

Основні винаходи в рекламному Діджиталі зроблені, і поки ми будемо їх освоювати (5-6 років), навряд трапиться якась революція.

Аналогічна ситуація і в бізнес частині Діджитал: фреймворк, сервіси, процеси — все вже усталене.

Тому — так, діджиталізіруйте свою компанію, велику чи маленьку. І робіть це повністю - не тільки реклама, але і системи постановки завдань, база знань, системи обліку, аналітики і т.д.

Місце Діджитал в економіці вражень. Чого хочуть клієнти?

Сучасний Діджитал в рекламі — це цикл “контент-просування-фідбек-контент”. Вам треба фокусуватися на тому, що ви говорите аудиторії, як це виглядає та за допомогою якого інструменту ви це повідомлення донесете.

Критично важливо аналізувати зворотній зв'язок на контент (і відповідати на нього), а потім повторити цикл заново.

 Трансформація робочого процесу 2020-2021

Сучасний Діджитал з точки зору бізнес-процесів — це облік, синхронізація, автоматизація та швидкість передачі інформації. Всі дані повинні зберігатися всередині організації (щонаймешне, на Google Drive та аналогах), синхронізуватися (всі повинні знати оновлення цін, процесів, марки кави на ресепшені, якщо це важливо для роботи і т.п.).

Все має відбуватися максимально автоматизовано, швидкість — понад усе. Співробітник, який не пише email (який потім можна знайти), а йде до колеги без попередньо узгодженої зустрічі — насправді не прискорює процес. Стратегічно він навпаки все уповільнює.

Те ж саме робить і співробітник, який не описує задачу в системі постановки завдань, а швидко її розказує, піймавши колегу за ранковою кавою.

Можемо зробити висновок, що у 2021 році важливо не просто інвестувати у діджитал, а ще й розумітися на цьому понятті. У майбутньому світ буде ще більш діджитальним й потрібно вчасно спіймати хвилю аби не втратити бізнес.  


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

IT Новости

Смотреть все