Чому PR-контент не приносить результату? 8 порад як просувати статтю


Автор: Danylo Golota, співзасновник Syntropy

Бренди. Чому коли ви пишете разом з якимось медіа статтю, ви нічого з нею не робите? Умовний The Village Україна робить з вами спецпроект, постить його на своїх сторінках – і на цьому все. Максимум, що ви робите — репостите цю статтю на свою сторінку. Але у вас часто 300 підписників з нульовим органічним охопленням, тому результату ніякого.

Чому PR-контент не приносить результату? 8 порад як просувати статтю

Ви вклали гроші в статтю, написали її добре, вона несе якусь цінність, але все ламається на етапі розповсюдження. Хоча він такий же важливий як створення контенту. Як це полагодити:

  1. Пишете. Пишете добре, людською мовою, з турботою про читача, користю і так, щоб читач міг з тим, що ви написали, щось зробити. Або щоб це його розважило — це теж користь.
  2. Публікуєте лінк на статтю на своїй сторінці. Створюєте класну підводку, в якій є гачок, що змотивує читача перейти і почитати. Само собою, обкладинка статті має бути соковита, як полуниці з городу вашої бабусі.
  3. Берете пару сотень баксів і вкидаєте в рекламу цього поста на своїй сторінці. Переконуєтесь, що його побачать всі ваші фоловери. Рекламуєте його на зовнішню аудиторію, яка ще вас не фоловить.
  4. Найміть людину, яка досить розумна, щоб знати, що таке сегментація. Щоб ви не злили 300 баксів на рекламу одного куска контенту на одну аудиторію. А щоб ця реклама йшла хоча б на 10 сегментів. А краще більше.
  5. Порівнюйте в процесі яка аудиторія працює краще. Відрубайте тих, в кого дуже висока вартість кліку, або взагалі нема охоплення. Перекидайте бюджет на аудиторії, які працюють ефективніше.
  6. Запрошуєте людей, які лайкнули пост зі статею, підписатись на вашу сторінку. Для цього є зручний плагін: http://bit.ly/2X5sJKb
  7. Відповідайте на всі коментарі, навіть на негативні. Social — це поле спілкування, а не самолюбування.
  8. Якщо у вас є ще канали з аудиторією — база розсилки, сторінки інших дотичних брендів, сторінки ключових людей з великою аудиторією — публікуйте лінк на статтю там.

Основний підхід в тому, що КПД вашої статті не повинен бути 10%. Він повинен бути 110%. А це можливо тільки тоді, коли ви розумно підходите до розповсюдження цього контенту.

Ніхто вас просто так читати не буде, в людей є своє життя. Тому прикладіть зусилля, щоб досягнути максимальної кількості аудиторії. Тоді гроші, вкладені в написання хорошої статті, не будуть даремно використані.


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий