Автор: Danylo Golota, співзасновник Syntropy
Бренди. Чому коли ви пишете разом з якимось медіа статтю, ви нічого з нею не робите? Умовний The Village Україна робить з вами спецпроект, постить його на своїх сторінках – і на цьому все. Максимум, що ви робите — репостите цю статтю на свою сторінку. Але у вас часто 300 підписників з нульовим органічним охопленням, тому результату ніякого.
Ви вклали гроші в статтю, написали її добре, вона несе якусь цінність, але все ламається на етапі розповсюдження. Хоча він такий же важливий як створення контенту. Як це полагодити:
- Пишете. Пишете добре, людською мовою, з турботою про читача, користю і так, щоб читач міг з тим, що ви написали, щось зробити. Або щоб це його розважило — це теж користь.
- Публікуєте лінк на статтю на своїй сторінці. Створюєте класну підводку, в якій є гачок, що змотивує читача перейти і почитати. Само собою, обкладинка статті має бути соковита, як полуниці з городу вашої бабусі.
- Берете пару сотень баксів і вкидаєте в рекламу цього поста на своїй сторінці. Переконуєтесь, що його побачать всі ваші фоловери. Рекламуєте його на зовнішню аудиторію, яка ще вас не фоловить.
- Найміть людину, яка досить розумна, щоб знати, що таке сегментація. Щоб ви не злили 300 баксів на рекламу одного куска контенту на одну аудиторію. А щоб ця реклама йшла хоча б на 10 сегментів. А краще більше.
- Порівнюйте в процесі яка аудиторія працює краще. Відрубайте тих, в кого дуже висока вартість кліку, або взагалі нема охоплення. Перекидайте бюджет на аудиторії, які працюють ефективніше.
- Запрошуєте людей, які лайкнули пост зі статею, підписатись на вашу сторінку. Для цього є зручний плагін: http://bit.ly/2X5sJKb
- Відповідайте на всі коментарі, навіть на негативні. Social — це поле спілкування, а не самолюбування.
- Якщо у вас є ще канали з аудиторією — база розсилки, сторінки інших дотичних брендів, сторінки ключових людей з великою аудиторією — публікуйте лінк на статтю там.
Основний підхід в тому, що КПД вашої статті не повинен бути 10%. Він повинен бути 110%. А це можливо тільки тоді, коли ви розумно підходите до розповсюдження цього контенту.
Ніхто вас просто так читати не буде, в людей є своє життя. Тому прикладіть зусилля, щоб досягнути максимальної кількості аудиторії. Тоді гроші, вкладені в написання хорошої статті, не будуть даремно використані.
0 комментариев
Добавить комментарий