Facebook запустила нові формати інтерактивної реклами, з якої користувачі зможуть взаємодіяти в стрічці новин. Про це vc.ru розповів представник компанії.
Відеореклама з опитуваннями. Рекламодавці зможуть додати в відеорекламу питання з двома варіантами відповідей. Таку рекламу можна розмістити тільки в мобільній стрічці Facebook, а кількість знаків в ній обмежена: в питанні до 80 знаків, у відповідях - до 24 знаків.
Рекламодавці не зможуть налаштовувати ретаргетинг по кожному користувачеві, який взаємодіяв з рекламою, тільки бачити їх загальну кількість. Функція стане доступна по всьому світу до кінця вересня. Бренди зможуть вибирати один з трьох видів опитувань:
- Тільки опитування - дозволяє взаємодіяти з цільовою аудиторією.
- Опитування, огляд і пошук - дає можливість направити користувача на сайт бренду.
- Опитування, огляд і установка - дозволяє направити користувача на скачування програми.
Реклама з елементами доповненої реальності. Такі оголошення дозволяють користувачам спробувати рекламовані продукти за допомогою камери. Наприклад, компанія WeMakeUp запропонувала користувачам подивитися, як різні відтінки помади виглядатимуть на губах. Користувач може поділитися отриманим фото або відео через Messenger або в Stories.
Інструмент стане доступний восени 2019 року в бета-версії, але тільки для мобільної стрічки Facebook. Ретаргетинг на користувачів, які взаємодіють з такою рекламою, недоступний.
Ігри від брендів. Рекламодавці можуть створити гру спеціально для мобільного стрічки. Такий формат вже протестували такі бренди як Vans і Uber India. Наприклад, Vans зробила гру, в якій користувачі можуть управляти засновником компанії Стівом Ван Дорен: персонаж спускається з гори, збираючи подарунки.
Інструмент вже доступний у відкритій бета-версії. Запускати такий формат в Instagram або Stories компанія не планує.
0 комментариев
Добавить комментарий