Основні методи та етапи просування сайту

  • 18 января, 10:15
  • 4243
  • 0

Будь-який нормальний бізнес, що займається комерційною діяльністю, має своє власне інтернет представництво – сайт. Специфіка функціонування ресурсу у всесвітній павутині передбачає постійну адаптацію до вимог пошукових систем та маркетингових важелів, що постійно змінюються та вдосконалюються. Ці процеси також мають професійну назву – просування, розкрутка та пошукова SEO оптимізація сайту.

Для чого це потрібно?

Головною метою сайту є отримання прибутку. Відповідно, просування будь-якого ресурсу (інтернет магазину, інформаційної стрічки, форуму) спрямоване на підвищення прибутковості шляхом залучення цільового трафіку на сайт.

Оптимізація ресурсу з технічної точки зору та у питаннях юзабіліті, а головне – якісне SEO просування – ці дії здатні суттєво підвищити ефективність online представництва та вивести його на новий якісний рівень.

Сьогодні послуги з просування сайту передбачають комплексний підхід до реалізації даної процедури та охоплюють чималий перелік етапів і методик. Цим займаються так звані digital агентства, що мають достатні ресурси і штат для виконання робіт подібної складності.

Що включає в себе просування сайту?

Інтернет містить багато різноманітної інформації щодо цифрового просування, різні маркетингові компанії вказують власні переліки методів оптимізацію веб-ресурсів. Якщо підійти до питання з точки зору узагальнення, найчастіше чек-ліст з просування сайту включає наступні етапи та дії:

  1. Аналіз тематики цільового сайту та його головних конкурентів – збір інформації про сайт, аналіз його поточного ранжування та виявлення переваг конкурентів.

  2. Технічний аудит та оптимізація – виявлення та усунення недоліків технічного характеру (дублі сторінок, внутрішні url-и, файл robots.txt та ін.).

  3. Формування нової структури та семантичного ядра – створення нової бази ключових запитів та створення карти релевантності відповідно до нової семантики.

  4. Наповнення сторінок контентом – створюється новий контент (текст, фото, відео), яким наповнюються сторінки сайту.

  5. Внутрішня перелінковка та робота з зовнішніми посиланнями – оптимізація внутрішніх та нарощування зовнішніх посилань на цільовий ресурс.

  6. Покращення юзабіліті та підвищення конверсії – підвищення зручності та навігації на сайті, а також робота з CR важелями (відгуки, форма замовлення, email-розсилка та ін.).

На отриманні результатів просування та оптимізації справа не закінчується. Проект потребує постійного контролю з точки зору SEO з оперативним доопрацюванням при зміні алгоритмів роботи пошукових систем та якісних діях з боку конкурентів.


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

IT Новости

Смотреть все