Шкідливі поради по автоматизації бізнес-процесів

  • 5 мая, 14:46
  • 3890
  • 0

Автоматизація бізнес-процесів може пройти безболісно, якщо знати, як робити не треба. Пропонуємо топ шкідливих порад для тих, хто тільки планує цей важливий крок.

1. Не знати цілей розробки та / або не повідомити про них розробника

Неймовірно, але факт: інколи до аутсорс-компаній може звернутись замовник з завданням розробити CRM-систему для бізнесу, тільки ось мета її створення зовсім не ясна. Швидше за все, сама розробка може виступати, як мета.

Це частий випадок. Згадайте, як багато бізнес-конференцій та семінарів ви відвідали за останній рік, і як часто на таких заходах говорили про необхідність автоматизації бізнесу, підключення CRM-системи? Під силою громадської думки і зростання популярності подібних продуктів для бізнесу власник вирішує впровадити продукт і в свою справу. Раз говорять «Треба!», Значить треба.

Ми не сперечаємося - це корисний інструмент. Але лише інструмент, який повинен вирішувати головне завдання. У розробки будь - ERP або CRM - системи повинна бути мета. Наприклад, автоматизувати рутинні операції і розвантажити співробітників для важливих завдань. Або оперативно відстежувати прибуток по клієнтам і витрати по рекламним каналам, щоб вкладати кошти в більш конверсійні напрямки.

Розкажіть розробникам, які болі і підводні камені у вашому бізнесі. Вам зададуть уточнюючі питання, постарайтеся розгорнуто відповісти на кожне. Не змушуйте підрядників кліщами витягати з вас інформацію.

2. Найняти для складної розробки фрілансера або взяти програміста в штат

Економія хороша, але не в усьому. Розробка програмного забезпечення, в принципі, не про економію.

Послуги фрілансера добре підходять для чітких і швидких завдань. Автоматизація бізнесу - ємний, трудомісткий і тривалий процес. Ресурсів фрілансера не вистачить, щоб виконати все на тому ж рівні, як це зробить аутсорс-компанія.

Можна взяти програміста в штат. Чи зможе він виконати роботи по аналітиці, дизайну, тестуванню? Як довго ви будете шукати такого всемогутнього фахівця, і чи існує він?

Коли над проектом працює команда, яка створила десяток подібних продуктів, ризики наближаються до нуля. Така команда включає в себе фахівців з кожного напряму, вони вже відпрацювали всі процеси, знають підводні камені і як їх уникнути. Довіртеся їм.

3. Призначити відповідальним людину, яка не знає всіх процесів

Керівники - люди зайняті, делегують завдання і більше часу присвячують стратегії. Це нормально, коли керівник призначає відповідального за процес розробки з боку бізнесу.

Терміни починають розтягуватися, коли куратор з боку бізнесу не може відповісти на питання розробників і кожен раз перенаправляє ці самі питання керівнику. А як ми пам'ятаємо, керівники - люди зайняті.

Нехай це буде співробітник, який знає всю кухню компанії, добре орієнтується в бізнес-процесах і проблемах, вміє швидко збирати інформацію у своїх колег.

4. Не питати думку співробітників

Проведіть стандартне опитування серед співробітників, отримаєте від них зворотний зв'язок - вони більше взаємодіють з клієнтами, залучені в робочий процес. Так ви отримаєте два бонуси.

  1. Додаткова інформація по бізнес-процесам. Навіть якщо рядові співробітники не впливають на загальну картину, вони кожен день стикаються з операційними процесами і можуть вказати на слабкі місця.
  2. Лояльність співробітників до змін. Співробітники бачать, як їхні поради впливають на процес, і починають проявляти інтерес до результатів розробки. Після впровадження програми лояльність з їхнього боку буде вище, ніж якби їх поставили перед фактом.

5. Рекомендувати професіоналам як робити їх роботу

Коли ви шукаєте підрядників на розробку, то перебирає мегабайти інформації, вивчаєте всі етапи, читаєте відгуки, консультуєтеся в декількох агентствах. Це добре, коли клієнти системно підходять до питання вибору команди розробки.

А коли ви вибрали підрядника, довіртеся йому. Адже ви виконали величезну пошукову роботу не для того, щоб і після витрачати свої сили і нерви на постійний контроль процесу. В рамках такого контролю команда витратить більше енергії і сил на узгодження кожної дрібниці з вами, хоча може направити ці ресурси на розробку.

Як ви делегуєте внутрішні завдання, точно так передайте розробку підряднику. Позначте свої цілі, очікування і інші важливі моменти. Якщо чогось не розумієте, задайте питання. І станьте спостерігачем, з яким періодично радяться.


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

IT Новости

Смотреть все