Які задачі бізнесу вирішує digital

  • 21 сентября, 05:30
  • 4137
  • 0

Автор: Ярослав Білодо

Останні дослідження, проведені NGN.agency, доводять, що офлайн-інструменти маркетингу втрачають свою ефективність. Вони дорогі, результат від їх впровадження складно оцінити та оцифрувати, а ефективність – менша.

Інша справа – digital. Ми проаналізували, що в Україні досить високий відсоток проникнення інтернету в життя людей (26 млн користувачів), тому digital – основна платформа для проведення маркетингових досліджень, реклами продуктів і послуг та збору аналітичних даних.

Ми виділили 5 основних задач бізнесу, які вирішує digital.

 Залучення клієнтів

Якщо цільова аудиторія бізнесу користується інтернетом, набагато простіше її отримати за допомогою digital-активностей, а не офлайн. Соціальні мережі, електронна пошта, регулярне відвідування різних сайтів – все це міцно входить в життя активного цільового клієнта. Набагато простіше знайти і залучити клієнта через таргетовану рекламу, ніж, наприклад, по телевізору або за допомогою роздачі листівок в людних місцях.

Для залучення клієнтів digital використовує такі інструменти:

  1. SEO;

  2. таргетована реклама;

  3. медійна реклама;

  4. контекстна реклама;

  5. інфлюенс-маркетинг.

Важливішою за збільшення аудиторії бізнесу є її конверсія в продажі. Тут digital теж приходить на допомогу, оскільки із застосуванням digital-аналітики можна якісно та кількісно виміряти конверсію аудиторії в клієнтів.

Крім того, вартість залучення клієнтів через digital-ресурси буде значно меншою. Ефективне розміщення зовнішньої реклами в місті на 1 місяць обійдеться від декількох десятків тисяч гривень до кількох сотень. При цьому кількість реальних замовників з усіх, хто контактуватиме з рекламою, – незначна. Звідси і висока вартість одного клієнта.

При використанні digital-маркетингу ситуація зворотна: рекламна кампанія налаштовується таким чином, що інформація доноситься тільки цільовій аудиторії. Це дозволяє домогтися високої конверсії.

 Підвищення впізнаваності бренду

Нещодавно ми проаналізували переваги та недоліки digital PR та традиційного PR і дійшли висновку, що у першого переваг більше.

  1. Висока швидкість лончу нового продукту/бізнесу. Навіть реклама на ТБ не зрівняється зі швидкістю поширення інформації в соціальних мережах або пошукових системах.

  1. В інтернеті можна швидко знайти свою цільову аудиторію. Причому географія вашої роботи і, відповідно, охоплення, не відіграють ролі.

  1. Довіра до компаній, про які можна знайти інформацію в інтернеті. Навіть якщо у вас класний продукт, але вас немає в соцмережах або в згадках ЗМІ, які спливають в пошуковику, то більшість користувачів вважає вас, у найкращому випадку, непрофесійними, а в гіршому – шахраями. За таких умов говорити про гідний рівень продажів важко.

 Розширення географії продажів та охоплення ЦА

В digital-просуванні відсутні будь-які обмеження кордонів охоплення цільової аудиторії. Рекламу можуть в рівній мірі побачити як у вашому районі, так і в іншій державі, залежно від того, які налаштування ви вкажете.

Так, більш імовірно, що людина, яка ніколи не чула про ваш бренд, побачить рекламу товару, який шукає, і, зрештою, придбає його.

Детальна аналітика аудиторії та її поведінки

Однією з особливостей digital є його оцифровка – наявність спеціальних інструментів дозволяє проводити точну аналітику, отримувати й оцінювати різні показники про свою аудиторію, наприклад:

  1. ресурс, з якого відвідувач потрапив на сайт;

  2. кількість і глибина переглянутих сторінок;

  3. загальний час, проведений на сайті;

  4. конверсія, та ін.

В digital немає ніяких приблизних показників. Він вираховує статистику чітко, швидко та результативно. Так, ми можемо побачити, о котрій годині користувачі найчастіше заходять на сайт або в соціальні мережі бренду.

Скільки часу провели на сторінці, що їх зацікавило. Така аналітика дає можливість бізнесу планувати нові продукти, спираючись на інтерес користувачів, визначати вдалий час лончу тощо.

 Можливість конкурувати з великим бізнесом

Digital-маркетинг дозволяє конкурувати невеликим компаніям з великими представниками бізнесу. Раніше однозначно вигравав той, у кого більше грошей, адже заплатити за офлайн-канали міг далеко не кожен. Зараз же інтернет-магазин, який працює в певному регіоні, може бути набагато ефективнішим від загальновідомих гігантів.

Це ж правило працює і для маленьких офлайн-точок, таких як кав’ярні, магазини, розважальні центри. Всього лише додаючи компанію в Google Maps, можна залучити клієнтів, які живуть та працюють поруч і знайдуть ваш бренд у пошуковій системі по локації.

Окрім цього, digital-маркетинг дає можливість бізнесу виходити на нові ринки з найменшими можливими вкладеннями. Any borders.
Отже, провівши аналіз впливу digital на сучасний бізнес, можна абсолютно точно сказати, що жодна компанія не зможе довго успішно існувати на ринку, якщо не буде застосовувати digital. Залучення клієнтів, підвищення впізнаваності бренду, розширення географії, детальна аналітика – основні задачі, які для бізнесу вирішує digital, і робить це значно ефективніше за офлайн-інструменти.


Теги: digital
0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

IT Новости

Смотреть все