Як зберегти клієнтів у період гострої фази війни та запустити благодійний проєкт

  • 21 июня, 12:18
  • 1637
  • 0

Привіт! Я Дмитро Степанов, СТО компанії Glorium Technologies. 

З перших годин російського вторгнення ми разом з командою відчули що таке форс-мажорні обставини, тож змушені були на них реагувати: мінімізувати ризики, працювати в нестандартних умовах, допомагати колегам, котрі опинились в зоні бойових дій та зберігати відносний спокій. Сподіваємося, наш досвід стане в нагоді іншим компаніям та допоможе підтримувати стабільність бізнес-процесів, продуктивність команд і рівень лояльності клієнтів, разом з тим бути корисними тим, хто зараз цього потребує. На цьому ми сконцентрували свої зусилля в останні 5 місяців, та плануємо займатися надалі. Але давайте про все за порядком.

 

Адміністративний аспект

Найголовнішою цінністю для нашої Компанії є люди, які на нас працюють. Задля їхнього порятунку ми завчасно розробили Business Continuity Plan (BCP),  організували процес евакуації всіх членів наших команд з гарячих точок та регіонів України, та допомогли їм переміститись до більш безпечних місць. Компанія повністю компенсувала спеціалістам час, витрачений на евакуацію. Ми також консультували їх в питаннях пошуку житла, транспорту та допомагали в облаштуванні робочого місця (комп’ютерна техніка, меблі тощо). На жаль, деякі спеціалісти залишились там, де загроза бойових дій або обстрілів ще є реальною. Для одних це був особистий вибір, для інших - необхідність. Наші люди працюють у Харкові, Одесі, Миколаєві, Чернігові, та Сумах. Вони забезпечені технічними можливостями для своєї роботи, знаходяться на зв’язку 24/7, при цьому працюють з найбільш безпечних місць. 

Хочеться підкреслити - робота Компанії над поточними проєктами не зупинилась. Ми мали BCP та успішно втілили його у життя. Таким чином, ми не розгубилися і не втратили дорогоцінний час. Так, у нас були дводенні перерви під час евакуації, але наші клієнти були завчасно попереджені, тому усі наявні зобов’язання перед ними були виконані. 

У скрутний для України час, ми отримали значну підтримку від них. Нам надійшли пропозиції по розміщенню спеціалістів Компанії та їх сімей в країнах ЄС. Така підтримка виявилася необхідною і своєчасною. Ми дуже вдячні нашим надійним партнерам та друзям. 

Фінансовий аспект

Саме злагодженість дій та чітке усвідомлення загрози допомогли нам чітко координувати робоче навантаження і волонтерську діяльність. Що стосується фінансової складової, то ми забезпечили соціальну підтримку членів нашої команди, надавши допомогу всім, хто її потребував. Це, в тому числі, дозволило колегам досить швидко адаптуватися до нової реальності та повернутися до проєктів.  

Деякі з наших колег взяли до рук зброю та долучилися до лав ЗСУ, територіальної оборони, або волонтерських організацій. Окрім фінансової підтримки їх волонтерства, ми зберегли за ними можливість повернутися до своєї професії в майбутньому. Рішення, прийняті командою Glorium Technologies на етапах планування та втілення в життя BCP, дозволили нам, разом з іншими IT-компаніями, стати пліч-о-пліч у спільній справі боротьби за перемогу та відновлення економічної стабільності України, паралельно допомагаючи тим, хто цього найбільше потребує.

Підтримка волонтерської діяльності

Ми дуже пишаємося нашими колегами. Як тільки ми оговталися від першого шоку, багато членів нашої команди почали займатися волонтерською діяльністю на місцях. Не всі з них можуть та мають бажання поділитися своїми історіями, але наш Angular Developer і за сумісництвом волонтер, Богдан Тушевський, погодився розповісти про власний досвід. Я процитую його далі для збереження деталей та емоційного забарвлення його історії:

“Коли 24-го почалось повномасштабне вторгнення, я до останнього не міг повірити, що це дійсно відбувається. Надії, що весь цей жах швидко закінчиться, розбились після прямого потрапляння ракети у київську багатоповерхівку. Тоді я чітко зрозумів, що не маючи належної вогневої та стратегічної підготовки, я нічим не зможу допомогти військовим, тому у перші дні я взявся за те, що вже вмів - кодити. У перший тиждень війни я зміг знайти людей, які розробляли сайти та сервіси, які були направленні на західну аудиторію для транслювання фактів та подій, та збору коштів для закупівлі трафіку на ці сайти. Одного разу довелось допомагати доставити 3 тонни ліків зі Львову до Чернігівської області, і я ніколи не міг би подумати що вже за тридцять хвилин знайду вихід на Залізну Допомогу від Укрзалізниці, яка надавала свої товарні вагони для таких потреб. Паралельно з тим, ми з друзями транслювали усе, що коїлось перші тижні у Телеграм-канал, де були зібрані люди з усіх куточків світу. Раніше цей чат був спрямований виключно на світ криптовалюти, але після початку війни, ми почали ділитись з людьми тим жахом, який відбувався у нас в Країні. Назва цього чату - Fallout Noise - стала першим зерном до створення волонтерської організації з однойменною назвою. Fallout Noise зібрала друзів, які горіли допомагати військовим, які віддають життя за свободу України. Наші волонтери вже передали амуніцію, медикаменти та автівки на передову декільком батальйонам. Ми не плануємо зупинятись і будемо допомагати до самої перемоги, скільки часу та сил це б нам не коштувало. ”

Психологічний аспект

Glorium Technologies робить усе можливе, щоб допомогти команді позбутися негативних психологічних наслідків, пережитого від військового вторгнення, стресу. Для цього Компанія періодично організовує вебінари з психологом, пропонує індивідуальні консультації для наших спеціалістів та членів їхніх сімей. Завдяки цьому, ці люди отримують необхідну підтримку та мають можливість поступово відновити свої внутрішні ресурси для повноцінного життя. Це надасть їм мотивацію для  росту та розвитку у майбутньому. Наші колеги наразі проходять цей шлях.   

Соціальний проєкт

Не секрет, що Glorium Technologies має експертизу та багаторічний досвід роботи над проектами у сфері медицини. Ця галузь особливо близька нам. Саме тому ми вирішили обрати цю сферу для благодійної допомоги. На одній з щомісячних зустрічей було анонсовано корпоративну благодійну ініціативу з символічною назвою H-Days (humanitarian days), відповідно до якої запропонували охочим доєднатися. Згідно з концепцією даної активності, всі гроші, отримані від клієнтів за певні дні, надійдуть в благодійні фонди України. Такими днями оголосили 2 та 9 травня. Наші професіоналам зі США, України, Польщі, та інших країн зібрали 20 тисяч доларів США, що були перераховані до фонду Umana. Таким чином, тисячі наших людей отримали те, що не має ціни - надію на життя.  

Наразі Компанія провела благодійну акцію 13 червня (наступного дня після свята Трійці). За цей день ми зібрали 5000 USD. Ще одна акція анонсована на День Конституції (28 червня). Протягом цих днів планується брати участь у зборі коштів, які конче потрібні для порятунку людських життів.

Усвідомлюючи те, що війна ведеться на інформаційному полі, як і на фронті, ми підтримуємо Україну в галузі IT технологій. Це означає, що ми протистоїмо розповсюдженню фейків, кібератакам, та постійно долучаємося до лав IT-армії. На сторінці Компанії у Linkedin ми оприлюднили перелік компаній, які продовжують працювати в Україні навіть за умов воєнного стану. Крім цього, ми поширюємо інформацію про тих наших західних колег, які припинили свою діяльність на території росії, а також допомагають в боротьбі за незалежність України. У офіційному телеграм-каналі компанії наші колеги за власної ініціативи  поширюють всі варіанти допомоги та підтримки своїх співвітчизників, які відстоюють право на вільне демократичне життя у рідній країні.

Добігаючи кінця

Історія вчить нас, що війна - це завжди важке випробування. Ми розуміємо, що ціна нашої перемоги - дуже висока. Але все, що ми можемо робити зараз, - це згуртуватися, запастися терпінням та силами для того, щоб якісно виконувати свою роботу та мати можливість допомагати тим, хто цього потребує. Це моральний обов'язок кожного свідомого громадянина. 

Слава Україні!


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий