Розвиток українських систем та зростання попиту на них – ключові тенденції 2023 року. Чи вдалося українським користувачам перейти на вітчизняні CRM?
Ще рік тому український ринок CRM очолювали російські сервіси, такі як Bitrix24 та AmoCRM. На сьогодні вони втратили свої позиції, однак все ще не поступаються українським продуктам.
Зміни за 2023 рік в умовах повномасштабної війни
У 2023 році кількість звернень до українських CRM-систем значно зросла, що свідчить про попит на вітчизняні продукти. Частка українських CRM збільшилася у 2.5 рази, але ринок ще не повністю позбувся російських продуктів.
Статистика популярності CRM-систем в Україні за грудень 2023 року свідчить про втрату російськими сервісами клієнтів та лідерських позицій.
Станом на грудень 2023 року найпопулярнішими в Україні були такі CRM:
Грудень 2022 | Грудень 2023 | ||
Bitrix24 | 27400 | 20800 | -24% |
Zoho | 11390 | 11870 | +4,2% |
SalesDrive (Україна) | 5190 | 7150 | +37,8% |
SalesForce | 5460 | 4440 | -18,7% |
LP CRM (Україна) | 1540 | 3420 | +122% |
Мой склад | 3290 | 3220 | -2,1% |
AmoCRM | 2810 | 2800 | -0,4% |
Pipedrive | 2270 | 2700 | +18,9% |
Tallanto | 1920 | 2420 | +26% |
Creatio (Україна) | 1830 | 2210 | +20,8% |
KeepinCRM (Україна) | 1800 | 2050 | +13,9% |
Odoo | 2040 | 3290 | +61,3% |
Onebox | 1950 | 1190 | -39% |
YCLIENTS | 490 | 1010 | +106% |
TradeEVO (Україна) | 280 | 510 | +82% |
Perfectum (Україна) | 460 | 820 | +78% |
Переможці та аутсайдери під час війни
Ринок CRM в Україні під час війни різко змінився. Російські компанії втратили до 70% своєї аудиторії. Українські ж CRM-системи нарощують клієнтську базу та зміцнюють лідерські позиції. LP CRM (Україна) зріс понад вдвічі.
Вітчизняні компанії не лише конкурують з російськими, але і випереджають їх, пропонуючи високоякісні та інноваційні рішення в умовах сучасних викликів. Український ринок CRM стає важливим елементом технологічного розвитку країни під час складних соціально-економічних умов.
Українська CRM SalesDrive другий рік поспіль займає рекордне третє місце в рейтингу найпопулярніших CRM-систем, змістивши російську AmoCRM.
У 2023 році SalesDrive вдосконалила свій продукт, додавши інтеграції та нові функції:
- онлайн-рахунки Liqpay, Monopay, WayForPay;
- переписка в чатах Rozetka і Prom;
- повернення і переадресація Нової Пошти;
- масова розсилка по чатботах Viber і Telegram;
- інтеграція з маркетплейсами OLX і Etsy.
Як почати працювати з українською CRM під час війни
«Ми робимо все, щоб перехід на нашу CRM був максимально простим і швидким для клієнта», – керівник CRM SalesDrive Олексій Стеклов.
Українська CRM SalesDrive – лідер ринку 2023 року, пропонує максимально простий та швидкий перехід для клієнтів, гарантує:
- безкоштовний тестовий період;
- допомогу у налаштуванні інтеграцій;
- імпорт клієнтської бази зі старої CRM.
Стартове впровадження CRM SalesDrive безкоштовне для клієнта і включає безкоштовний демо-доступ до повного функціоналу на 14 днів з можливістю одразу налаштувати для себе усі необхідні інтеграції за допомогою персонального менеджера.
Українські компанії вже не просто конкурують з російськими, але й активно випереджають їх, надаючи користувачам високоякісні та інноваційні рішення в умовах викликів сучасності.
0 комментариев
Добавить комментарий