Як змінився рейтинг CRM в Україні за 2023 рік під час війни?

  • 9 февраля, 17:38
  • 4115
  • 0

Розвиток українських систем та зростання попиту на них – ключові тенденції 2023 року. Чи вдалося українським користувачам перейти на вітчизняні CRM?

Ще рік тому український ринок CRM очолювали російські сервіси, такі як Bitrix24 та AmoCRM. На сьогодні вони втратили свої позиції, однак все ще не поступаються українським продуктам.

Зміни за 2023 рік в умовах повномасштабної війни 

У 2023 році кількість звернень до українських CRM-систем значно зросла, що свідчить про попит на вітчизняні продукти. Частка українських CRM збільшилася у 2.5 рази, але ринок ще не повністю позбувся російських продуктів.

Статистика популярності CRM-систем в Україні за грудень 2023 року свідчить про втрату російськими сервісами клієнтів та лідерських позицій.

Станом на грудень 2023 року найпопулярнішими в Україні були такі CRM:


Грудень 2022
Грудень 2023

Bitrix24
27400
20800 
-24%
Zoho
11390
11870 
+4,2%
SalesDrive (Україна)
5190
7150 
+37,8%
SalesForce
5460
4440 
-18,7%
LP CRM (Україна)
1540
3420
+122%
Мой склад
3290
3220 
-2,1%
AmoCRM
2810
2800
-0,4%
Pipedrive
2270
2700
+18,9%
Tallanto
1920
2420
+26%
Creatio (Україна)
1830
2210
+20,8%
KeepinCRM (Україна)
1800
2050
+13,9%
Odoo
2040
3290
+61,3%
Onebox
1950
1190
-39%
YCLIENTS
490
1010
+106%
TradeEVO (Україна)
280
510
+82%
Perfectum (Україна)
460
820
+78%
Джерело оцінки популярності систем: кількість брендових запитів з України в Google, Google Ads Keyword Planner. Статистика є загальнодоступною для перевірки будь-яким користувачем.

Переможці та аутсайдери під час війни

Ринок CRM в Україні під час війни різко змінився. Російські компанії втратили до 70% своєї аудиторії. Українські ж CRM-системи нарощують клієнтську базу та зміцнюють лідерські позиції. LP CRM (Україна) зріс понад вдвічі. 

Вітчизняні компанії не лише конкурують з російськими, але і випереджають їх, пропонуючи високоякісні та інноваційні рішення в умовах сучасних викликів. Український ринок CRM стає важливим елементом технологічного розвитку країни під час складних соціально-економічних умов. 

Українська CRM SalesDrive другий рік поспіль займає рекордне третє місце в рейтингу найпопулярніших CRM-систем, змістивши російську AmoCRM. 

У 2023 році SalesDrive вдосконалила свій продукт, додавши інтеграції та нові функції:

  1. онлайн-рахунки Liqpay, Monopay, WayForPay;
  2. переписка в чатах Rozetka і Prom; 
  3. повернення і переадресація Нової Пошти; 
  4. масова розсилка по чатботах Viber і Telegram; 
  5. інтеграція з маркетплейсами OLX і Etsy.

Як почати працювати з українською CRM під час війни

«Ми робимо все, щоб перехід на нашу CRM був максимально простим і швидким для клієнта», – керівник CRM SalesDrive Олексій Стеклов.

Українська CRM SalesDrive – лідер ринку 2023 року, пропонує максимально простий та швидкий перехід для клієнтів, гарантує:

  1. безкоштовний тестовий період; 
  2. допомогу у налаштуванні інтеграцій;
  3. імпорт клієнтської бази зі старої CRM. 

Стартове впровадження CRM SalesDrive безкоштовне для клієнта і включає безкоштовний демо-доступ до повного функціоналу на 14 днів з можливістю одразу налаштувати для себе усі необхідні інтеграції за допомогою персонального менеджера.

Українські компанії вже не просто конкурують з російськими, але й активно випереджають їх, надаючи користувачам високоякісні та інноваційні рішення в умовах викликів сучасності.


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

IT Новости

Смотреть все