Зменшили бюджет та змінили бенефіти, - як війна вплинула на соціальний пакет та бонуси українських IT-копманій

  • 27 апреля, 16:42
  • 4358
  • 0

Майже третина українських IT-компаній через російську агресію зменшила бюджети на бенефіти, ще чверть переформатувала їх під конкретні запити. Про це говорить українська спільнота Employer Branding Community за результатами дослідження, як змінилися бенефіти в українських компаніях під час повномасштабного вторгнення. 

Бюджет на бенефіти

Лише 30,2% опитаних компаній вирішили зменшити бюджети на бенефіти та компенсаційні пакети. Ще чверть (25,6%) переформатували їх під конкретні запити. 23,3% компаній, навпаки, збільшили бюджети на програми лояльності. У 20,9% компаній бюджети залишилися такими, як і були.

Про нові бенефіти для компаній

За рік великої війни система мотивації в українських IT-компаніях трансформувалась. Критичним пріоритетом для роботодавця залишається підтримання well-being та ментального здоров’я співробітників, допомога мобілізованим та їхнім родинам, медичне страхування. 

Компанії запровадили вперше:

Бенефіти, які поставили на стоп

Найчастіше компанії відмовлялися чи ставили на паузу компенсацію навчальних курсів, тимбілдинги, а також подарунки на свята, річницю роботи у компанії тощо. Після початку повномасштабної війни це стало не актуально. 

Страхування та компенсацію навчання багато де призупинили на початку війни, але згодом відновили.

Дедалі більша кількість бізнесів охочіше перетворить бюджети, які колись планувала вкласти у подарунки до свят чи корпоратив, на допомогу українській армії.

Бенефіти в Україні vs за кордоном

Згідно з опитуванням, у 70% компаній поза межами України перебувають від 10% до 30% співробітників. 47% компаній мають єдиний підхід до надання бенефітів в Україні та за її межами і поки що не планують змінювати його. 33% компаній пристосовуються до регіону релокації, адаптуючи під локальний контекст систему бенефітів.

По-справжньому рятівним, особливо на початку повномасштабної війни, для фахівців стала фінансова підтримка релокейту в межах України або за кордон.

Медичне страхування стало найскладнішим та водночас найзатребуванішим бенефітом для тих, хто вимушено залишив Україну. Більшість компаній або не налагодили систему страхування за кордоном або запровадили відшкодування покриття медпослуг для фахівців як альтернативу.

Ключовим бенефітом стала допомога в релокації, зокрема фінансова та податково-юридична підтримка

Як зазначила Лілія Німчук, одна з розробниць дослідження, представниця Employer Branding Community, нова реальність диктує нові складові програми заохочень: military leave package та збереження робочих місць за мобілізованими співробітниками. Також популярними стали релокаційні програми, зокрема фінансова та податково-юридична підтримка за кордоном.


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

IT Новости

Смотреть все