С# Unity Потрібна допомога

5 августа, 03:02 Разное 1620 1

Не працює данний код 

що я зробив не так?

 

using System.Collections;

using System.Collections.Generic;

using UnityEngine;

using TMPro;

 

public class NationSelector : MonoBehaviour

{

   // NATION /////////////////////////

   // ENG - ENGLAND 1

   // FRA - FRANCE 2

   // SPA - SPAIN 3

   // POR - PORTUGAL 4

   // MIL - MILAN 5

   // VEN - VENICE 6

   // HRE - HOLY ROMAN EMPIRE 7

   // OE  - OTTOMAN EMPIRE 8

   // TOR - TSARDOM OF RUSSIA 9

   // CK  - CRIMEAN KHAHANATE 10

   // ZC  - ZAPOROZHIAN COSSACKSZ 11

   // KOS - KINGDOM OF SWEDEN 12

   // PLC  - POLISH LITHUANIAN COMMONWEALTH 13

   // DN  - DENMARK NORWAY 14

   // ROG  - REPUBLIC OF GONOUA 15

   ///////////////////////////////////

   int NationID;

   void Start() {Global.SelectNation = "ENG"; NationID = 1;}

   public void ENG() { Global.SelectNation = "ENG"; NationID = 1; }

   public void FRA() { Global.SelectNation = "FRA"; NationID = 2; }

   public void SPA() { Global.SelectNation = "SPA"; NationID = 3; }

   public void POR() { Global.SelectNation = "POR"; NationID = 4; }

   public void MIL() { Global.SelectNation = "MIL"; NationID = 5; }

   public void VEN() { Global.SelectNation = "VEN"; NationID = 6; }

   public void HRE() { Global.SelectNation = "HRE"; NationID = 7; }

   public void OE() { Global.SelectNation = "OE"; NationID = 8; }

   public void TOR() { Global.SelectNation = "TOR"; NationID = 9; }

   public void CK() { Global.SelectNation = "CK"; NationID = 10; }

   public void ZC() { Global.SelectNation = "ZC"; NationID = 11; }

   public void KOS() { Global.SelectNation = "KOS"; NationID = 12; }

   public void PLC() { Global.SelectNation = "PLC"; NationID = 13; }

   public void DN() { Global.SelectNation = "DN"; NationID = 14; }

   public void ROG() { Global.SelectNation = "ROG"; NationID = 15; }

   ////////////////////////////////////////////////////////////////////////

   string ENGdesc, FRAdesc, SPAdesc, PORdesc, MILdesc, VENdesc, HREdesc, OEdesc, TORdesc, CKdesc, ZCdesc, KOSdesc, PLCdesc, DNdesc, ROGdesc;

   public TextMeshProUGUI Nationdesc;

   ////////////////////////////////////////////////////////////////////////

   void Update()

   {

 

       switch (Global.Lanquage)

       {

           //ENG/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

           case "ENG":

               ENGdesc = "Strong economy, Average industry, Average technology, Not a strong army, Strong navy.";

               FRAdesc = "Strong economy, Average industry, Average technology, Average army, Average fleet.";

               SPAdesc = "Very strong economy, Average industry, Weak technology, Average army, Average fleet.";

               PORdesc = "Average economy, Weak industry, Weak technology, Weak army, Average fleet.";

               MILdesc = "Average Economy, Good Industry, Strong Technology, Average Army, No Navy.";

               VENdesc = "Good economy, Good industry, Average technology, Average army, Strong navy.";

               HREdesc = "Good economy, Good industry, Average technology, Very strong army, Several ships.";

               OEdesc = "Average Economy, Good Industry, Weak Technology, Very Strong Army, Average Navy.";

               TORdesc = "Average economy, Poor industry, Average technology, Strong army, Small fleet.";

               CKdesc = "Weak economy, Poor industry, Average technology, Average army, Small fleet.";

               ZCdesc = "Weak economy, Average industry, Average technology, Average army, No navy.";

               KOSdesc = "Average economy, Average industry, Average technology, Average army, Weak fleet.";

               PLCdesc = "Average economy, Strong industry, Average technology, Average army, Weak navy.";

               DNdesc = "Average economy, Strong industry, Average technology, Average army, Average fleet.";

               ROGdesc = "Strong economy, Average industry, Average technology, Weak army, Average fleet.";

               break;

           //UKR/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

           case "UKR":

               ENGdesc = "Сильна економіка, Середня промисловість, Середня технологічність, Не сильна армія, Сильний флот.";

               FRAdesc = "Сильна економіка, Середня промисловість, Середня технологічність,  Середня армія, Середній флот.";

               SPAdesc = "Дуже сильна економіка, Середня промисловість, Слабка технологічність,  Середня армія, Середній флот.";

               PORdesc = "Середня економіка, Слабка промисловість, Слабка технологічність,  Слабка армія, Середній флот.";

               MILdesc = "Середня економіка, Хороша промисловість, Сильна технологічність,  Середня армія, Немає флоту.";

               VENdesc = "Хороша економіка, Хороша промисловість, Середня технологічність,  Середня армія, Сильний флот.";

               HREdesc = "Хороша економіка, Хороша промисловість, Середня технологічність,  Дуже сильна армія, Декілька кораблів.";

               OEdesc = "Середня економіка, Хороша промисловість, Слабка технологічність,  Дуже сильна армія, Середній флот.";

               TORdesc = "Середня економіка, Погана промисловість, Середня технологічність,  Сильна армія, Малий флот.";

               CKdesc = "Слабка економіка, Погана промисловість, Середня технологічність,  Середня армія, Малий флот.";

               ZCdesc = "Слабка економіка, Середня промисловість, Середня технологічність,  Середня армія, Немає флоту.";

               KOSdesc = "Середня економіка, Середня промисловість, Середня технологічність,  Середня армія, Слабкий флот.";

               PLCdesc = "Середня економіка, Сильна промисловість, Середня технологічність,  Середня армія, Слабкий флот.";

               DNdesc = "Середня економіка, Сильна промисловість, Середня технологічність,  Середня армія, Середній флот.";

               ROGdesc = "Сильна економіка, Середня промисловість, Середня технологічність,  Слабка армія, Середній флот.";

               break;

       }

       switch (NationID)

       {

           case 1: Nationdesc.text = string.Format("{0:0}", ENGdesc); break;

           case 2: Nationdesc.text = string.Format("{0:0}", FRAdesc);  break;

           case 3: Nationdesc.text = string.Format("{0:0}", SPAdesc); break;

           case 4: Nationdesc.text = string.Format("{0:0}", PORdesc); break;

           case 5: Nationdesc.text = string.Format("{0:0}", MILdesc); break;

           case 6: Nationdesc.text = string.Format("{0:0}", VENdesc); break;

           case 7: Nationdesc.text = string.Format("{0:0}", HREdesc); break;

           case 8: Nationdesc.text = string.Format("{0:0}", OEdesc); break;

           case 9: Nationdesc.text = string.Format("{0:0}", TORdesc); break;

           case 10: Nationdesc.text = string.Format("{0:0}", CKdesc); break;

           case 11: Nationdesc.text = string.Format("{0:0}", ZCdesc); break;

           case 12: Nationdesc.text = string.Format("{0:0}", KOSdesc); break;

           case 13: Nationdesc.text = string.Format("{0:0}", PLCdesc); break;

           case 14: Nationdesc.text = string.Format("{0:0}", DNdesc); break;

           case 15: Nationdesc.text = string.Format("{0:0}", ROGdesc); break;

       }

       

   }

}

 

1 комментарий
Сортировка:
Добавить комментарий
WarFactory
WarFactory 2022, 5 августа, 11:47
1

Хто шарить в Unity чого коли вішаю на text то він не відображає.

Я думаю я щось з світчами натупив, бо тільки почав ними користуватись на практиці,

але не збагну в чім проблема.