Близько 11 млн гривень на ЗСУ та благодійний лот із автографом Залужного: куди та скільки донатили айтівці з Levi9

  • 30 января, 14:10
  • 3794
  • 0

За 2022 рік загальна сума донатів нідерландської IT-компанії Levi9 перетнула позначку у 12 млн гривень і майже всі кошти — близько 11 млн — направили на потреби армії. Ще в березні компанія створила внутрішній фонд, в який щомісяця надходить фіксований відсоток від заробітної платні кожного левінайнера. Головний офіс подвоює зібрані кошти, які потім передаються на потреби ЗСУ і гуманітарну допомогу. Окрім цього левінайнери проводять нетипові благодійні активності, як-то марафони, аукціони та челенджі. Враховуючи, що обсяг і кількість донатів від українців щомісяця нерівномірні, а регулярно виділяють на це кошти близько 10% населення, такі активності заохочують айтівців донатити більше і частіше.

Щомісячно Levi9 виходить передавати близько 1 млн грн на потреби військових. Подальший розподіл коштів визначається голосуванням серед левінайнерів. Так весною та восени IT-фахівці хотіли донатити безпосередньо на потреби армії, тоді як влітку було більше бажання фінансово підтримувати парамедиків. Схожа картина по розподілу донатів простежується і на платформі United24: 83% коштів українці надіслали на рахунок ЗСУ, 11% від загальної суми надійшли для медичної допомоги, а на гуманітарну допомогу припадає 6% від суми надходжень. 

Перший зимовий місяць став одним із найпродуктивніших з точки зору зібраних коштів серед IT-фахівців та їхньої готовності брати участь у благодійних ініціативах. У грудні крім традиційних зборів особливо ефективно провели кампанію #Levi9DOBRO: левінайнери стали Миколайчиками для ВПО дітей разом із RECHI.SUPPORT, а також передали 11 коробок з одягом для благодійного магазину Кенгуруш. Висока ініціативність серед IT-фахівців у грудні пояснюється загальною зміною пріоритетів на ці свята: благодійність була майже на рівні з подарунками найріднішим. Схожа тенденція простежується і загалом серед українців: липень, друга половина осені та початок зими стали найпродуктивнішими з точки зору переданих на ЗСУ коштів.  Масовані обстріли критичної інфраструктури та блекаути були найголовнішим драйвером збільшення кількості донатів у жовтні-грудні у порівнянні з минулими місяцями.   

Окрім військових зборів цікава статистика простежується й у внутрішньому аукціоні Levi9 в рамках #Levi9DOBRO, під час якого левінайнери виставляють на продаж свої лоти та купляють їх одне в одного. Найпродуктивнішим місяцем для аукціонів також був грудень: тоді вийшло зібрати більш ніж 125 000 грн. Найдорожчий лот був проданий за 22 500 грн, і ним став браслет з останньої партії сталі заводу "Азов" з автографом Валерія Залужного. За весь час існування благодійної механіки IT-фахівці виставляли на продаж власні музичні інструменти, одяг, літературу і навіть трофеї з фронту як от Реактивний Піхотний Вогнемет "Джміль".  

“Ми відносно невелика сервісна IT-компанія нового покоління, що нараховує близько тисячі спеціалістів, з яких понад 300 співпрацюють із нами в Україні.  Водночас нам вдається збирати суми, які цілком можна порівняти з донатами колег по ринку. Ми намагаємося робити й незвичні активності. Наприклад, у 2022-му наша українська команда пробігла 7383 благодійних кілометри, брала участь у внутрішніх аукціонах, весь листопад не голила бороди, і все заради одного — зібрати якомога більше грошей на допомогу армії. Ми продовжимо мобілізовувати наші зусилля і плануємо допомагати ще більше. Дуже сподіваємося, що цього року гроші потрібно буде перераховувати вже на відбудову нашої держави та деокупованих територій” —  коментує Валентин Коряко, Delivery Center Director, Levi9 Ukraine. 


0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

Последние статьи

Смотреть все