Українська група диджитал-агентств Netpeak за пів року отримала 1,36 млн грн прибутку з продажу реклами в Telegram. Усю суму компанія віддала на благодійність. Засновник групи компаній Netpeak Group Артем Бородатюк розповів про результати роботи в новому напрямі.
Агентство Netpeak стало першим офіційним реселером Telegram Ads в Україні з січня 2024 року. Тоді Бородатюк повідомив, що це рішення ухвалили на користь українського бізнесу, а весь прибуток від реклами йтиме на благодійність.
«Доповідаю: обіцянку виконали! З січня до червня включно група диджитал-агентств Netpeak заробила 1,36 млн грн прибутку від офіційного продажу реклами у Telegram в Україні. Усі ці гроші ми вже перевели на рахунок Superhumans Center для закупки компонентів протезування для українців, які постраждали від війни», – написав бізнесмен у Facebook.
Які висновки з роботи з Telegram Ads
- За пів року українські компанії залучили понад 540 тис. підписників на Telegram-канали й отримали більш як три мільйони кліків на рекламні оголошення.
- Найпопулярніші ніші – e-commerce (більш як 10 млн переглядів) та криптопроєкти (більш як 12 млн переглядів).
- Середня вартість одного перегляду реклами в Telegram Ads – €0,0018 (0,07 грн). Як додав Бородатюк, наступного півріччя вартість ще знизиться, бо Telegram зменшив вартість CPM €1,5 до €1.
«Головна порада, до якої ми прийшли, – не будувати очікувань про швидкі результати. Завжди важливо робити тести, перевіряти нові гіпотези і масштабуватись. Платформа не має автоматичної оптимізації, штучного інтелекту, тому постійні тести та пошук зв’язок є вкрай важливими», – написав Бородатюк.
З Netpeak у Telegram просувалися PUMA, Rozetka, Comfy, Moyo, AUTO.RIA, Hotline.finance, PROSTOR, STYLUS та інші компанії.
0 комментариев
Добавить комментарий