В останній версії браузера Firefox (128) автори представили нову функцію «вимірювання реклами зі збереженням конфіденційності», яку включили за замовчуванням. Незважаючи на свою назву, вона не захищає конфіденційність користувачів.
Ця нова функція є експериментальною і, як зазначила материнська компанія Firefox Mozilla, має на меті формування нового вебстандарту для рекламодавців, який менше покладається на файли cookie, але все ж таки відстежує активність користувача.
Mozilla стверджує, що вимір реклами, що зберігає конфіденційність, зараз використовується лише кількома сайтами, які прагнуть визначити ефективність своєї реклами. Вони можуть запитувати у Firefox, чи натискали люди на рекламу, чи робили вони зрештою те, чого від них вимагає реклама (наприклад, купували продукт). Firefox не надає ці дані безпосередньо рекламодавцям, а шифрує їх, агрегує та відправляє анонімно. Це означає, що активність у браузері та інші дані про користувача приховані від рекламодавців, але вони можуть бачити, чи їхня реклама принесла результати.
У той же час компанія не повідомила користувачів про такий збір даних і включила таке відстеження за умовчанням, не запропонувавши користувачам вибирати. На щастя, відстеження можна вимкнути. Для цього потрібно деактивувати параметр «Дозволити веб-сайтам виконувати вимірювання реклами зі збереженням конфіденційності» у розділі «Налаштування реклами на веб-сайті» у пункті «Конфіденційність та безпека».
0 комментариев
Добавить комментарий