Бренд Amazon став найдорожчим в світі.

  • 12 июня, 10:26
  • 3943
  • 0

Amazon обігнав багаторічного лідера рейтингу – компанію Google, яка 12 років була лідером, а цьогоріч опустилася на третє місце. Компанія Apple посіла другу сходинку. Відомий бренд очолив топ-100 найдорожчих брендів у світі. Його вартість за рік виросла на 52% та досягла $315,5 млрд.

Дані опубліковані у щорічному ренкінгу BrandZ’s 2019 Top 100 Most Valuable Global Brands.

Компанія Apple посіла другу сходинку. Її вартість за рік виросла на 3% та склала $309,5 млрд. Google з першої позиції опустився на третю. Його вартість зросла на 2% до $309 млрд.

Хто ще у рейтингу

Facebook зберіг шосте місце. Alibaba вперше обігнав Tencent та став найціннішим китайським брендом, піднявшись на дві позиції до сьомої сходинки. Tencent опустився на три позиції та потрапив на восьме місце, втративши 27% вартості у річному обчисленні ($130,9 млрд).

Серед популярних платформ соціальних мереж найвище розмістився Instagram, який наразі має понад 1 млрд користувачів у всьому світі. Цей бренд зайняв 44 місце ($28,2 млрд) та показав найбільший темп зростання вартості бренду в цьому році.

рейтинг найдорожчих брендів світу

Інші лідери ринку, такі як Netflix (+ 65%, №34, $34,3 млрд), Amazon (+ 52%, $315,5 млрд) та Uber (+ 51%, №53, $24,2 млрд) показують настрої у світі, в якому споживачі цінують досвід бренду.

Загальна вартість брендів всіх 100 учасників ренкінгу за рік зросла на 7%, до $4,7 трлн.

Для підготовки рейтингу фахівці Kantar Millward Brown опитали 3,7 млн споживачів про їхнє ставлення до 166 тисячі брендів, представлених в 51 країні, а також вивчили фінансові показники компаній-власників брендів.

Основні тенденції полягають у домінуванні технологій, фінансів та роздрібної торгівлі. З’являється нове покоління брендів – GenZ (створені після 1996 року). Вони випереджають темпи зростання, оскільки збільшують цінність рейтинга за рік існування. Це майже у 4 рази більше, ніж бренди, які були створені з 1977 до 1995 років. Торгові війни США та Китая вплинули на зріст Топ-100, який за останні 12 місяців уповільнився до +7%. Довіру споживачів було підірвано, оскільки торгові тарифи вплинули одразу на кілька категорій брендів. Найбільше постраждали автомобілі, логістика та банки.


Banner
0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий