Бюджетні смартфони отримають особливість флагманів

  • 27 декабря, 12:41
  • 4270
  • 0

Згідно з останнім дослідженням, проведеним аналітичною компанією Counterpoint, світові продажі смартфонів з AMOLED дисплеями до кінця 2020 року перевищать 600 млн одиниць, а річне зростання складе 46%. Зростання відбуватиметься завдяки інтеграції дисплеїв AMOLED у смартфони  середньоцінового сегмента, яким фактично «керують» китайські бренди, такі як Huawei, Vivo, OPPO, Realme та Xiaomi.

AMOLED дисплеї, як і раніше, будуть затребувані китайськими брендами смартфонів, і все частіше з’являтимуться у пристроях середнього рівня. Разом з тим, AMOLED вже давно є вибором за замовчуванням в смартфонах преміум-класу. Samsung залишається провідним виробником смартфонів, захопивши 45% від загального обсягу продажів смартфонів з AMOLED у 2019 році. За південнокорейською компанією слідують Apple з 16% і OPPO з 11%. Проте, всі провідні бренди випустили свої флагмани в 2019 році з панелями AMOLED. Китайські компанії, на чолі з Huawei, OPPO, Vivo і Xiaomi, тепер використовують OLED-панелі в своїх серіях середнього рівня ($ 300-500), щоб диференціювати свої продукти. Це одна з ключових причин зростання смартфонів з AMOLED.

Очікується, що ці бренди оснащуватимуть смартфони ціною до $ 200 дисплеями AMOLED вже у 2020 році. Apple, ймовірно, перейде на OLED для всієї серії смартфонів у наступному році. Ці фактори в подальшому призведуть до зростання кількості смартфонів з AMOLED у 2020 році. Але як швидко це відбуватиметься, буде залежати від виробничих потужностей компаній.


Теги: смартфони
0 комментариев
Сортировка:
Добавить комментарий

Последние статьи

Смотреть все