За повідомленням Bloomberg, Disney оголосив про збільшення вартості своїх стрімінгових сервісів, у тому числі на 27% для версії без реклами основного сервісу Disney+.
Починаючи з 12 жовтня 2023 року, безрекламна передплата на Disney+ буде коштувати $14 на місяць, тоді як вартість безрекламної передплати на Hulu збільшиться на 20% до $18. Це вже друге підвищення цін на Disney+ у 2023 році, оскільки компанія прагне досягти прибутковості від свого стрімінгового сервісу до вересня 2024 року.
Крім того, найбільш доступні передплати, такі як Disney+ та Hulu з рекламою, залишаться на рівні $8 на місяць. З моменту запуску Disney+ у листопаді 2019 року компанія намагалася привернути аудиторію до своїх стрімінгових послуг завдяки низьким цінам. Зараз вона підвищує ціни, щоб зменшити збитки і залишитися конкурентоспроможною, не відштовхуючи клієнтів.
9 серпня було оголошено, що збитки від стрімінгового мовлення в третьому кварталі скоротилися до $512 млн, що значно менше, ніж очікувалося три місяці тому керівництвом компанії. Також, протягом третього кварталу, кількість активних підписників Disney+ зросла до 105,7 млн.
Disney також впроваджує безрекламну версію пакету Disney-Hulu за $20 на місяць. Вартість пакету безрекламних передплат на Disney+, Hulu та ESPN+ зросте з $20 до $25 на місяць, у той час як вартість пакету з рекламою збільшиться з $13 до $15 на місяць.
0 комментариев
Добавить комментарий