Facebook вирішила поки не розміщувати рекламу в WhatsApp

  • 18 января, 11:54
  • 4141
  • 1

Компанія Facebook відмовилася від планів розміщення реклами в популярному мессенджері WhatsApp. В офісі соцмережі навіть розпустили команду, яка займалася інтеграцією реклами в месенджер, а результати її роботи були видалені з коду WhatsApp.

Про це повідомляє The Wall Street Journal з посиланням на власні джерела знайомі з ситуацією. Водночас представник WhatsApp відмовилася надавати коментар виданню.

Як Facebook планували заробляти на WhatsApp

Компанія заплатила за WhatsApp 22 мільярди в 2014 році, але угода досі не принесла обіцяних дивідендів, попри те, що сервіс використовують більше ніж 1,5 мільярдів людей в усьому світі.

У 2018 році компанія представила плани те, як вона збирається більше заробляти на месенджері. Серед іншого, там мовилося про продаж реклами. Кріс Деніелc, який очолював WhatsApp в той час, називав рекламу "основним способом монетизації" для компанії.

Розбіжності з керівництвом Facebook з приводу монетизації WhatsApp стали однією з причин, які змусили засновників месенджера Яна Кума і Брайана Ектона покинути компанію понад півтора року тому. Ектон і Кум з самого почали планували створити простий і захищений сервіс без реклами. Facebook же заробляє на рекламі, використовуючи для її продажу дані користувачів.

Хоча плани розміщення рекламних оголошень в чатах відкладені, в якийсь момент в майбутньому все ж може з'явитися реклама в WhatsApp Status – функції, яка дозволяє публікувати зникаючі фото й відео за аналогією з Instagram Stories, Snapchat й іншими, відзначають співрозмовники WSJ.

Найближчим же часом Facebook планує зосередитися на створенні функцій для бізнес-користувачів, з яких вона зможе отримувати дохід.


Теги: whatsapp
1 комментарий
Сортировка:
Добавить комментарий
mostyuk@ukr.net
mostyuk@ukr.net 2020, 7 февраля, 16:27
0

Ну, це питання часу. Бо переваги реклами в месенджерах очевидні.


Последние статьи

Смотреть все