Малі підприємства є важливою частиною спільноти, і зараз більшість з них стикається з величезними проблемами через пандемію COVID-19. У своєму блозі Instagram оголосив про нову функцію – наліпки подарункових карт та доставки онлайн-замовлень продуктів харчування та інших товарів. Таким чином, користувачі зможуть підтримати улюблені компанії.
Компанії можуть ділитися новими подарунковими картками, замовленнями на їжу і стікерами зі збору коштів в «Історіях» (Stories) і у своїх профілях. Коли ви бачите подарункові карти або замовлення на їжу, ви можете натиснути, щоб зробити покупку через сайт. Збір коштів відкривається через сторінку у соціальній мережі Facebook. Подарункові карти та замовлення на їжу для доставки вже доступні користувачам в США і Канаді. В найближчі тижні функціональність має з’явитися і у інших країнах, а збір коштів буде трохи згодом.
0 комментариев
Добавить комментарий