Гіганти хайтека повідомляють про помітні втрати за минулий рік.
У керівництві Apple говорять про перше за чотири роки зниження квартального прибутку. Наприкінці 2022 року продажі впали на 5%. У Купертіно заявляють, що це не в останню чергу пов'язане з ковідними обмеженнями на китайських заводах, які діяли більшу частину року.
Google наприкінці року відзначив найнижчий приріст рекламних прибутків за 9 років. Чистий прибуток скоротився на 34% порівняно з роком раніше. Це також пов'язують із обережністю рекламодавців на тлі наслідків ковіда.
Онлайн-рітейлер Amazon поки повідомляє про 15-відсоткове зростання виручки, але чистий прибуток теж трохи знизився; компанія ще раніше оголосила про плани масових скорочень та дала дуже обережні прогнози цього року.
0 комментариев
Добавить комментарий